- AnoAno30 april 2018 om 19:13
Beste,
Ik heb afgelopen vrijdag (3/4 dagen geleden) seks gehad (zonder condoom) met een meisje. Daarna heb ik haar zonder beflapje gebeft terwijl ik haar vingerde. Ik merkte al gauw dat ze bloedde en dat het bloed daardoor in mijn mond terecht kwam. Dit is geen menstruatie bloed (ik weet niet waar dit bloed vandaan komt of wat de oorzaak is). Tijdens het beffen heb ik ongewild en per ongeluk een beetje bloed van haar ingeslikt.
3/4 dagen later (vandaag) heb ik: koorts, hoofdpijn, spierpijn, opgezette lymfeklieren (pijn bij mijn hals/keel).
Ik heb haar gevraagd of ze HIV heeft, ze zei dat ze het niet weet aangezien ze zich nooit heeft laten testen.
Dit meisje heb ik maar 1 x sex mee gehad. Hoe groot acht je de kans dat ik HIV heb opgelopen?
11 reactiesReagerenAnoAno30 april 2018 om 19:19En oh jaa, vergeten erbij te zeggen. Tijdens penetratie (zonder condoom) bloedde ze. Geen menstruatie bloed en ze was niet op het moment maagd ofzo. Toen ik mijn penis uit haar vagina haalde, zag ik dat er veel bloed op mijn penis was.
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 19:22Daar kan ik ook geen uitsprak over doen … Maar het lijken toch geen HIV klachten maar eerder een verkoudheid of griep
ReagerenAnoAno30 april 2018 om 19:55Binnen 3/4 dagen symptomen van hiv krijgen -> hiv uitgesloten toch omdat symptomen vanaf 2 weken zichtbaar worden…
of hou je er nu een andere mening erop na?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 19:59Je vroeg naar de kans op HIV die je gelopen had…. daar kan ik geen uitspraken over doen….dat heeft met een andere mening over het verschijnen van symptomen niets te doen.
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 20:01Overigens is de kans op HIV wel groter als je met bloed in contact komt.
Geen menstruatie bloed en ze was niet op het moment maagd ofzo Het een heeft met het ander niets te maken. Ik neem aan dat het dus menstruatiebloed was.
ReagerenAnoAno30 april 2018 om 20:10Je zegt, ”Overigens is de kans op HIV wel groter als je met bloed in contact komt”.
Dan moet ze wel hiv positief zijn toch? of bedoel je dat ook al heeft zij geen hiv, dat het bloed wat ik heb ingeslikt alsnog ervoor kan zorgen dat ik HIV oploop ondanks dat ze geen HIV zou hebben bijv?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 20:11Ja uiteraard….je kunt geen HIV krijgen als iemand geen HIV heeft… dat lijkt me toch wel logisch
ReagerenAnoAno30 april 2018 om 23:02Het kan geen menstruatiebloed zijn, aangezien haar menstruatie elke 15e van de maand ophoudt (regelmatig). Wat kan dat bloed zijn dan vraag ik me af?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 23:12Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden
ReagerenAnoAno30 april 2018 om 23:22Ik maak me echt zorgen dat ik besmet ben geraakt door HIV. Kan amper slapen. Help aub.
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 23:28Ik kan je daar helaas niet bij helpen. Je zult nog even moeten wachten voordat je een test kunt doen
Reageren
HIV symptomen heb je in ieder geval niet