Zoeken Vraag het forum

Afgelopen vrijdag 27 april onveilig seks gehad, symptomen van HIV na 3 dagen al?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AnoAno

Beste,

Ik heb afgelopen vrijdag (3/4 dagen geleden) seks gehad (zonder condoom) met een meisje. Daarna heb ik haar zonder beflapje gebeft terwijl ik haar vingerde. Ik merkte al gauw dat ze bloedde en dat het bloed daardoor in mijn mond terecht kwam. Dit is geen menstruatie bloed (ik weet niet waar dit bloed vandaan komt of wat de oorzaak is). Tijdens het beffen heb ik ongewild en per ongeluk een beetje bloed van haar ingeslikt.

3/4 dagen later (vandaag) heb ik: koorts, hoofdpijn, spierpijn, opgezette lymfeklieren (pijn bij mijn hals/keel).

Ik heb haar gevraagd of ze HIV heeft, ze zei dat ze het niet weet aangezien ze zich nooit heeft laten testen.

Dit meisje heb ik maar 1 x sex mee gehad. Hoe groot acht je de kans dat ik HIV heb opgelopen?

11 reacties
    Reageren
    AnoAno

En oh jaa, vergeten erbij te zeggen. Tijdens penetratie (zonder condoom) bloedde ze. Geen menstruatie bloed en ze was niet op het moment maagd ofzo. Toen ik mijn penis uit haar vagina haalde, zag ik dat er veel bloed op mijn penis was.

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik ook geen uitsprak over doen … Maar het lijken toch geen HIV klachten maar eerder een verkoudheid of griep

Reageren
    AnoAno

Binnen 3/4 dagen symptomen van hiv krijgen -> hiv uitgesloten toch omdat symptomen vanaf 2 weken zichtbaar worden…

of hou je er nu een andere mening erop na?

Reageren
    John (moderator)

Je vroeg naar de kans op HIV die je gelopen had…. daar kan ik geen uitspraken over doen….dat heeft met een andere mening over het verschijnen van symptomen niets te doen.

Reageren
    John (moderator)

Overigens is de kans op HIV wel groter als je met bloed in contact komt.

Geen menstruatie bloed en ze was niet op het moment maagd ofzo  Het een heeft met het ander niets te maken. Ik neem aan dat het dus menstruatiebloed was.

Reageren
    AnoAno

Je zegt,  ”Overigens is de kans op HIV wel groter als je met bloed in contact komt”.

Dan moet ze wel hiv positief zijn toch? of bedoel je dat ook al heeft zij geen hiv, dat het bloed wat ik heb ingeslikt alsnog ervoor kan zorgen dat ik HIV oploop ondanks dat ze geen HIV zou hebben bijv?

Reageren
    John (moderator)

Ja uiteraard….je kunt geen HIV krijgen als iemand geen HIV heeft… dat lijkt me toch wel logisch

Reageren
    AnoAno

Het kan geen menstruatiebloed zijn, aangezien haar menstruatie elke 15e van de maand ophoudt (regelmatig). Wat kan dat bloed zijn dan vraag ik me af?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden

Reageren
    AnoAno

Ik maak me echt zorgen dat ik besmet ben geraakt door HIV. Kan amper slapen. Help aub.

Reageren
    John (moderator)

Ik kan je daar helaas niet bij helpen. Je zult nog even moeten wachten voordat je een test kunt doen
    HIV symptomen heb je in ieder geval niet

Reageren
Reageer op: Afgelopen vrijdag 27 april onveilig seks gehad, symptomen van HIV na 3 dagen al?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.