Zoeken Vraag het forum

Voorvocht tegen anus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hivstress

3.5 geleden heb ik sexueel contact met een andere man gehad. Hierbij had hij veel voorvocht. Met zijn penis is hij hierbij tegen mijn anus aangegaan. Ook met zijn vingers. Daarna heeft hij mij proberen te neuken met condoom maar dit lukte  niet omdat we geen glijmiddel hadden. Hoe erg moet ik met zorgen maken voor hiv of andere soa’s. Heb wel klachten zoals veel zweten warm hoofd en kleine pijntjes. Ik denk dat dit alleen vooral door stress komt

58 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het risico op HIV, is verwaarloosbaar. Andere soa’s zou eventueel kunnen maar ook die kans acht ik heel klein.

Reageren
    Hivstress

Dank voor je snelle reactie. Ik bedoelde 3.5 week geleden.
    Nu heb ik ook een griep gevoel nog extra zorgen maken. Ik ga morgen een afspraak maken voor testen

Reageren
    John (moderator)

Als je aan een conversiegriep zou denken:  Dan zou je toch echt hoge koorts moeten hebben.  Op dit moment heeft half Nederland een griepgevoel…

Reageren
    Hivstress

Dank voor je reactie. Erg lange wachttijd voor test dus nog meer stress. Moet ik me zorgen maken of proberen te ontspannen zodat de stress weggaat en ik ook geen klachten meer heb

Wat bedoel je met hoge koorts?

Reageren
    John (moderator)

Hoge koorts boven 39 graden.

Reageren
    Hivstress

Was ik weer. Hoe zien de vlekken er eventueel uit? En waar zitten die voornamelijk. Ik heb een blauwe plek op de binnenkant bovenarm.Ik heb vanavond getemperatuurd en had 37.8

Reageren
    John (moderator)

Als je huiduitslag krijgt van HIV, zit die over je hele lichaam. En dat zijn  geen blauwe plekken.

Reageren
    Hivstress

Nog even een vraagje? Ik heb nu rode uitslag boven mijn anus in mijn bilspleet. Kan dit een soa zijn? Tevens opgezette mondamandelen /lymfeklieren in de hals

Reageren
    John (moderator)

Ik kan die vraag zo ongezien helaas niet beantwoorden.  Het kan ook van transpireren zijn…Ga naar de huisarts en laat er dan naar kijken

Reageren
    Hivstress

Ik maak me nu wel zorgen. Ik heb nu griep. Opgezette keel, lamlendig en koorts. Vanacht ook gezweet in bed. Vorige week bij de huisarts geweest en daar getest op chlamydia en gonnoroe. Hivtest vond ze niet nodig. Sexcontact was gisteren 5 weken en toen werd ik ziek. Ik heb nu zelf een hiv sneltest besteld bij de apotheek en deze kan ik maandag ophalen. Maandag krijg ik ook de uitslag van de huisarts

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef:  Het risico op HIV is verwaarloosbaar. Daarom dat er ook geen test werd gedaan. Je moet bedenken dat de griep op dit moment heerst..

Reageren
    Hivstress

Dank je voor reactie.

Ben je wel eens vrij??

Reageren
    John (moderator)

Of ik wel eens vrij ben?

Reageren
    Hivstress

Ja het is zaterdag en nu reageer je ook zo snel

Reageren
Reageer op: Voorvocht tegen anus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.