- Hivstress18 september 2017 om 20:19
3.5 geleden heb ik sexueel contact met een andere man gehad. Hierbij had hij veel voorvocht. Met zijn penis is hij hierbij tegen mijn anus aangegaan. Ook met zijn vingers. Daarna heeft hij mij proberen te neuken met condoom maar dit lukte niet omdat we geen glijmiddel hadden. Hoe erg moet ik met zorgen maken voor hiv of andere soa’s. Heb wel klachten zoals veel zweten warm hoofd en kleine pijntjes. Ik denk dat dit alleen vooral door stress komt
58 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 20:43Het risico op HIV, is verwaarloosbaar. Andere soa’s zou eventueel kunnen maar ook die kans acht ik heel klein.
ReagerenHivstress18 september 2017 om 21:36Dank voor je snelle reactie. Ik bedoelde 3.5 week geleden.
Reageren
Nu heb ik ook een griep gevoel nog extra zorgen maken. Ik ga morgen een afspraak maken voor testenJohn (moderator)
18 september 2017 om 21:50Als je aan een conversiegriep zou denken: Dan zou je toch echt hoge koorts moeten hebben. Op dit moment heeft half Nederland een griepgevoel…
ReagerenHivstress19 september 2017 om 09:55Dank voor je reactie. Erg lange wachttijd voor test dus nog meer stress. Moet ik me zorgen maken of proberen te ontspannen zodat de stress weggaat en ik ook geen klachten meer heb
Wat bedoel je met hoge koorts?
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2017 om 10:27Hoge koorts boven 39 graden.
ReagerenHivstress19 september 2017 om 21:55Was ik weer. Hoe zien de vlekken er eventueel uit? En waar zitten die voornamelijk. Ik heb een blauwe plek op de binnenkant bovenarm.Ik heb vanavond getemperatuurd en had 37.8
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2017 om 21:59Als je huiduitslag krijgt van HIV, zit die over je hele lichaam. En dat zijn geen blauwe plekken.
ReagerenHivstress24 september 2017 om 22:19Nog even een vraagje? Ik heb nu rode uitslag boven mijn anus in mijn bilspleet. Kan dit een soa zijn? Tevens opgezette mondamandelen /lymfeklieren in de hals
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2017 om 23:58Ik kan die vraag zo ongezien helaas niet beantwoorden. Het kan ook van transpireren zijn…Ga naar de huisarts en laat er dan naar kijken
ReagerenHivstress30 september 2017 om 07:18Ik maak me nu wel zorgen. Ik heb nu griep. Opgezette keel, lamlendig en koorts. Vanacht ook gezweet in bed. Vorige week bij de huisarts geweest en daar getest op chlamydia en gonnoroe. Hivtest vond ze niet nodig. Sexcontact was gisteren 5 weken en toen werd ik ziek. Ik heb nu zelf een hiv sneltest besteld bij de apotheek en deze kan ik maandag ophalen. Maandag krijg ik ook de uitslag van de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2017 om 09:11Zoals ik al schreef: Het risico op HIV is verwaarloosbaar. Daarom dat er ook geen test werd gedaan. Je moet bedenken dat de griep op dit moment heerst..
ReagerenHivstress30 september 2017 om 09:16John (moderator)
30 september 2017 om 09:25Of ik wel eens vrij ben?
ReagerenHivstress30 september 2017 om 09:49Ja het is zaterdag en nu reageer je ook zo snel
Reageren