- Jeroentje25 september 2017 om 19:15
Ik heb allemaal rode vlekjes op mn eikel en eronder, wat is dit?
9 reactiesReagerenJeroentje25 september 2017 om 19:18John (moderator)
25 september 2017 om 19:53Het kan een (schimmel)infectie zijn. Ga met de klachten naar de huisarts. Doe kan er dan meteen iets voor voorschrijven
ReagerenJeroentje25 september 2017 om 19:57Dank Tandor voor het snelle antwoord. Weet u zeker dat dit geen Herpes is? Of kan het ook vanzelf over gaan?
ReagerenMartijn21 december 2017 om 19:04Dit ziet er uit als een schimmel infectie. Je zou langs je huisarts kunnen voor een zalfje.
ReagerenAnoniem30 januari 2018 om 15:29En jeroen, weet je al wat het was? Ik heb dit ook soms en twijfel ook echt hard..
ReagerenJohn (moderator)
30 januari 2018 om 15:35Als je zo twijfelt moet je naar de huisarts gaan….. die kan er dan naar kijken
ReagerenAnoniem31 januari 2018 om 00:50- Heb ik al gedaan hoor, een soa test ondergaan ( enkel antilichamen gevonden tegen hsv 1, maar dit kon ook van men koorstlip zijn)
- hij is er ook eens met een wattenstaafje over geweest en heeft dit laten onderzoeken ma de huid was te droog dus men kon niet echt iets bespeuren..
- Ik heb ook enkel jeuk als klacht.. Geen algemene pijn of pijn tijdens het plassen, ook geen korstjes achteraf. En het is te klein om echt blaasjes te bespeuren.
- Dokter denk telkens een schimmel infectie maar ik twijfel aangezien dit ALTIJD samenvalt met mijn koortslip.. 🙁
John (moderator)
31 januari 2018 om 01:37Dat lijkt dan toch niet op herpes. Een herpes infectie is toch vooral een pijnlijke aangelegenheid
ReagerenMartijn3 februari 2018 om 13:19Dit zijn niet de symptomen van genitale herpes.
Bij herpes krijg je pijnlijke blaasjes die kapot gaan en wondjes vormen. Vervolgens komt daar een korstje op.
Reageren