Zoeken Vraag het forum

Weet iemand wat dit kan zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds ongeveer 6 weken heb ik last van “bultjes” die zich rond mijn anus vormen. deze voelen soms pijnlijk aan en het zorgt soms ook voor bloedverlies.. 2 weken voordat ik last kreeg had ik erg last van diaree, en zat soms enkele uren op allerlei wc’s..

Ik heb een foto toegevoegd van hoe dit eruit ziet.

4 reacties
    Reageren
    Tandor1

Het lijkt inderdaad op genitale wratten.
    Heb je onveilige seks gehad?

Het is in ieder geval iets om z.s.m. mee naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Hoi,

Sterker nog dit zijn genitale wratten. Maar zo bloed rood als jij hierbij hebt lijkt mij erg raar. Vraag je dokter om aldara creme en behandel het hier mee. Je moet er wel ff mee langsgaan. Maar opereren is niet nodig al zal je dokter misschien wel zeggen dat het niet meer weg zal gaan met een zalfje. Aldara moet je hebben. Anders is ´r nog altijd condyline of WARTEC doet een beetje auw en HOUD JE AAN DE RUSTPAUZES

Groetjes, Klggg

Reageren
    Anoniem

Dank jullie wel voor de reacties.

Het rare is alleen dat ik geen anale sex heb gehad..
    Kan ik dan nog steeds dit soort soa’s oplopen?
    Ik heb een vriendin, maar durf haar dit nog niet te vertellen, omdat ik bang ben dat ze misschien rare dingen gaat denken.
    Hierdoor ben ik ook bang om naar de dokter te gaan..

Iemand advies?

Reageren
    Tandor1

Genitale wratten aan je anus komen doorgaans niet van anale seks. Ze worden veroorzaakt door het HPV virus. Het is wel een SOA en is bovendien heel erg besmettelijk. Ik denk dat het zaak is dat je je vriendin waarschuwt hoe vervelend ook. Ik adviseer je in ieder geval dringend om naar de dokter te gaan. Er is een behandeling voor.

Je vriendin zal het je waarschijnlijker veel kwalijker nemen als je niets zegt en ze raakt besmet. Misschien ben jij wel door je vriendin besmet?

Reageren
Reageer op: Weet iemand wat dit kan zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.