- Alias6 mei 2018 om 17:52
Ik ben behandeld aan gentiale wratten. Daarna met condyline verder gegaan. Ik denk totaal 4 maanden bij elkaar. (Met tussenstops zoals het hoort) bij de laatste keer ben ik wat agressiever te werk gegaan omdat ik dacht bij mijn penis er meerdere bij elkaar waren en heb ik niet 1 voor 1 aangestipt maar met wattenstaaf het gebiedje bestreken. Later is een een grote brandblaar ontstaan die inmiddels weg is. Wat niet weg is is de roodheid van mijn huid.en niet enkel waar de blaar zat, deze is mooi weggetrokken. Normaal bij 3 daags behandeling trok het rode wel weg in de 4 dagen pauze. Maar nu ben ik 2 weken verder en is nog steeds rood (zonder toedoen van condyline). Is de kans nog dat dit ook wegtrekt?
Tweede vraag. Is er een relatie tussen fordcyde spots en wratten. Komen deze meer op wanneer er ook genitale wratten zijn? Volgens mijn huisarts zijn de rest fordcyde spots die in aantallen nu wel toenemen en qua grote ook.
Ik hoor het graag!
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 mei 2018 om 18:09Fordyce spots staan helemaal los van genitale wratten.
Reageren
De roodheid van de condyline zal nog wegtrekkenAlias6 mei 2018 om 18:13Oké duidelijk,
Ij vind het wel apart dat ik in de tijd van genitale wratten fordcyde spots krijg die ik daar nooit heb gehad (voorhuid) en ik denk dat het er een stuk of 30 zijn die naar mijn idee toenemen in aantal als in grote. In het begin heb ik deze wel met condyline 3 daags aangestipt omdat ik dacht dat dit dus wratten waren, later bij de huisarts dacht hij vrijwel zeker fordcyde spots. Kan er een verklaring zijn? Heb ze ook nooit eerder gehad daar.
ReagerenAlias6 mei 2018 om 18:14Ik las dat talgkliertjes/bultjes door vetsmering toenemen. Kan het zijn dat door het spul wat in condyline zit de productie van talgkliertjes hebben versterkt?
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2018 om 23:17Hoe oud ben je?
ReagerenAlias7 mei 2018 om 01:4138 jaar
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 08:54Dan is het op zich wel een beetje raar om nog fordyce spots te krijgen….maar niet onmogelijk
ReagerenAlias7 mei 2018 om 20:08Tandor is her mogelijk om foto’s naar je mail te sturen om te kijken wat jou idee er bij is?liever niet op het forum
2de vraag.
Kunnen talgkliertjes bij ‘spontaan ontstaan in enkele maanden wegtrekken of kleiner worden op mijn leeftijd?
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 20:13Vraag 1: ja [email protected]
Reageren
Vraag 2: eveneens ja