- Anoniem12 december 2015 om 08:32
Hoi k heb al bijna 10jaar een relatie met mijn partner nu zit t zo dat we in t verleden chlamydia hadden nou we hebben tegelijkertijd t antibiotica ingenomen en een week gwn geen sex nu lijkt t erop dat we weer chlamydia hebben ik ben niet vreemdgegaan hij zegt hij ook niet drm Is mn vraag is dit dan wel mogelijk kan chlamydia terugkeren ookal hebben beide gelijk kuur genomen kan t paar jaar later terugkomen
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 december 2015 om 11:30Er zijn 2 opties:
Ofwel de chlamydia is nooit weggeweest, Is er 3 weken na da behandeling een nieuwe test gedaan?) of het is gewoon een nieuwe besmetting.
ReagerenAnoniem12 december 2015 om 12:27We hebben daarna geen nieuwe test gedaan symptomen waren wel weg. Ik gebruikte wel zelfde vaginale douche die je inwendig gebruikt kan het ook daardoor komen ik heb het wel met alcohol gereinigd .anders neem ik aan dat een nieuwe besmetting Is kan het terug komen of alleen als bijv mn partner met een ander Is geweest
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2015 om 14:37Als je de douche met alcohol hebt gereinigd kan het daar niet van zijn.
Reageren
Zoals ik al aangaf zijn er 2 mogelijkheden… Chlamydia hoeft niet altijd klachten te geven.