- Steef17 maart 2024 om 13:59
Hallo,
Ik heb laatst een keer beschermde sex en onbeschermde orale sex gehad met iemand omdat ik bang was voor chlamydia heb ik 2 dagen na dit contact een kuur van 7 dagen x2 100mg docxycycline gehad. Omdat ik dit nog had liggen van een eerdere ontsteking. Kan het toch zijn dat ik na deze behandeling chlamydia heb ? Omdat ik al na 2 dagen na dat contact ben gestart met de kuur. Of was dit niet te vroeg? Tijdens de sex had ik een condoom om alleen niet helemaal goed. Wel over de eikel en iets maar niet compleet uitgerold . Is er een kans op soa of minimaal . Omdat ik er veel over na denk heb ik af en toe brandende plas. En de uitmonding van de penis is rood. Geen afscheid oid
Mvg
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 maart 2024 om 14:19Er had eerst moeten worden vastgesteld of je überhaupt een soa hebt. Antibiotica zijn geen paracetamolletjes. Het was sowieso nog te vroeg om een kuur te starten. Dat was dus zeer onverstandig
Reageren
Zo worden bacteriën dus resistent tegen antibiotica. Bovendien was de kans om zo een soa op te lopen sowieso al heel erg kleinSteef17 maart 2024 om 15:43Oké.
Wel heb ik dus soms brandende plas en een rood uiteind van mn penis. Geen vocht oid. De kans is klein ? Of zegt u toch testen ?
Mvg
ReagerenSteef17 maart 2024 om 17:18En kreeg gisteren ook ineens een steek in mn linker bal. Maar dit kan dus ook gwn allemaal komen door iets anders dan Eén onwaarschijnlijke soa ?
ReagerenJohn (moderator)
17 maart 2024 om 18:40De kans om zo een soa te krijgen is heel erg klein zoals ik al schreef. Je kunt je natuurlijk laten testen.
ReagerenSteef20 maart 2024 om 12:37Oké, dank dan maak ik me waarschijnlijk druk
Reageren