- Chlamm29 september 2022 om 07:39
Hey,
4 weken geleden heb ik onveilige seks gehad. 2 weken geleden merkte ik ineens een brandende pijn op aan mijn eikel nadat ik naar het wc was gegaan, en moest ik vaak kleine beetjes plassen. Ik heb een chlamydia test gedaan en die was jammer genoeg positief.Vorige donderdag, dus nu exact 7 dagen geleden heb ik 2x500mg azithromacine genomen. Ik heb deze genomen op een lege maag, na exact 1 uur, kreeg ik super harde diarree en ben ik naar het toilet moeten gaan. Ik had schrik dat de werkzame stoffen niet voldoende zijn opgenomen.
De zondag erna, dus 4 dagen na mijn antibiotica pillen, merkte ik ineens pijn op aan mijn linkerteelbal, zeker de zaadleiders voelen heel gespannen aan. Dus dit lijkt voor mij heel hard op een bijbalontsteking. (Ik doe als sport gewichtheffen, en heb online gelezen dat zware gewichten tillen er wel voor kan zorgen dat je sneller bijbalonsteking kan krijgen)
Vandaag is het dus terug donderdag, 7 dagen na mijn eendaagse antibiotica kuur, ik heb het gevoel dat het brandend gevoel al wat beter is, maar nog niet helemaal weg. Mijn zaadleiders voelen nog altijd wat gespannen en pijnlijk. Nu is mijn vraag, zou een bijbalontsteking normaal ook moeten weggaan na een 1daagse behandeling van chlamydia, of is hier meer voor nodig. En mijn 2de vraag is denken jullie dat ik die antibiotica genoeg heb opgenomen, of heb ik die door de diarree niet goed genoeg kunnen opnemen. Is het normaal dat ik 4 dagen na het innemen van de kuur ineens nog bijbalontsteking ontwikkel, of betekent dit misschien dat de chlamydia toch nog altijd aan het verspreiden is?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 september 2022 om 18:41Als je na 1 uur heftige diarree hebt gehad zou het kunnen dat de pillen hun werk niet goed hebben kunnen doen. Bespreek het met je huisarts
Reageren