Vraag antibiotica

Online ZorgZus
  • #1

    Ik heb antibiotica geslikt. Na 3 dagen had ik jeuk aan mijn penis en heb over mijn broek gewreven oftewel mijn penis gewreven voor paar keer denk max 1 minuut. Die zat voor de duidelijkheid nog gewoon in mijn boxer en broek. Nu is dat natuurlijk niet mastruberen naar vroeg me toch af of dat kwaad kon voor de kuur?

    Reageer
    #2

    Nee.

    Reageer
    #3

    Dank u. Misschien stomme vraag naar het helpt me zeker.

    Reageer
    #4

    Dat is geen stomme vraag... Ik ga er vanuit dat het helpt. Wel even op de jeuk letten. Het zou kunnen zijn dat je een schimmelinfectie krijgt door de antibiotica

    Reageer
    #5

    Hoi John ,yes thx doe ik. Held ben je👌

    Reageer
Reageer op: Vraag antibiotica
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief