Zoeken Vraag het forum

chlamydia

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Prive

Ik ben net achtergekomen dat ik chlamydia heb en mijn vriend niet. Ik heb mijn vriend niet bedrogen. Voor hem heb ik geen relatie gehad, tijdens ook niet. Ik kan het maar niet begreipen. En terwijl ik het heb is hij ook niet besmet. Hoe kan dat?

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als jij nu chlamydia hebt, kun je het maar van een persoon hebben gekregen…als jullie al langer een relatie hebben, is hij in ieder geval niet helemaal eerlijk geweest…tenzij jij natuurlijk weet dat hij vreemdgaat
    Ofwel hij heeft een behandeling gehad en dat niet verteld, of zijn lichaam heeft de infectie zelf geklaard, of hij heeft geen test gedaan

Reageren
    Prive

ik heb vorige jaar weer gestest en leek toen voor het eerst dat ik chlamydia had omdat mijn vriend toen in het buitenland was had hij zelf voor de pil ergens gekocht. Ik had mijn pillen ook nettjes ingenomen. Later zijn we allebij niet meer gestest of het weg was of niet. Nu plost zegt de huisarts dat ik het alleen heb, en mijn vriend nooit eerder ook vorig niet in aanmerking is gekomen met het ziekte. Ik kan het gewoon totaal niet begreipen. Ik ben niet vreemd gegeaan hoe kan het dat ik het alleen heb????? En hoe kan het dat als ik het heb hij niet besmet is geraakt??????

Reageren
    John (moderator)

” Nu plost zegt de huisarts dat ik het alleen heb, en mijn vriend nooit eerder ook vorig niet in aanmerking is gekomen met het ziekte” Heeft de huisarts dat tegen jou gezegd? En hou heeft de huisarts dat dan getest bij hem?

Reageren
    Prive

Dat klopt hij heeft het tegen mij gezegt. Mijn vriend moest bloed test en urinestest afgeven. Ook voor andere dingen chlamydia zat er ook tusse. De huisarts beweert als hij het ooit had gehad zou ik het moeten kunnen terug zien

Reageren
    John (moderator)

Vreemd verhaal……Als jij hier de waarheid vertelt, is het onmogelijk. Jij kunt de chlamydia alleen maar van je vriend hebben gekregen. Er wordt dus gelogen!

Reageren
    Prive

kan het dat zijn lichaam het zelf al heeft schoongemaakt? Zulke mogelijkheden zie ik ook voorbij komen

Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou kunnen. Hij zou ook een kuur kunnen hebben gebruikt, Daarnaast is het zo, dat bij mannen als de infectie tijdig wordt behandeld, met bloedonderzoek niet altijd kan worden aangetoond of er wel of niet een infectie met de chlamydia bacterie is geweest.

Reageren
    Prive

met urine test wel

Reageren
    John (moderator)

Ook niet

Reageren
    Prive

dank u wel

Reageren
Reageer op: chlamydia
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.