- Prive19 maart 2018 om 15:37
Ik ben net achtergekomen dat ik chlamydia heb en mijn vriend niet. Ik heb mijn vriend niet bedrogen. Voor hem heb ik geen relatie gehad, tijdens ook niet. Ik kan het maar niet begreipen. En terwijl ik het heb is hij ook niet besmet. Hoe kan dat?
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 maart 2018 om 15:44Als jij nu chlamydia hebt, kun je het maar van een persoon hebben gekregen…als jullie al langer een relatie hebben, is hij in ieder geval niet helemaal eerlijk geweest…tenzij jij natuurlijk weet dat hij vreemdgaat
Reageren
Ofwel hij heeft een behandeling gehad en dat niet verteld, of zijn lichaam heeft de infectie zelf geklaard, of hij heeft geen test gedaanPrive19 maart 2018 om 16:00ik heb vorige jaar weer gestest en leek toen voor het eerst dat ik chlamydia had omdat mijn vriend toen in het buitenland was had hij zelf voor de pil ergens gekocht. Ik had mijn pillen ook nettjes ingenomen. Later zijn we allebij niet meer gestest of het weg was of niet. Nu plost zegt de huisarts dat ik het alleen heb, en mijn vriend nooit eerder ook vorig niet in aanmerking is gekomen met het ziekte. Ik kan het gewoon totaal niet begreipen. Ik ben niet vreemd gegeaan hoe kan het dat ik het alleen heb????? En hoe kan het dat als ik het heb hij niet besmet is geraakt??????
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2018 om 16:20” Nu plost zegt de huisarts dat ik het alleen heb, en mijn vriend nooit eerder ook vorig niet in aanmerking is gekomen met het ziekte” Heeft de huisarts dat tegen jou gezegd? En hou heeft de huisarts dat dan getest bij hem?
ReagerenPrive19 maart 2018 om 16:27Dat klopt hij heeft het tegen mij gezegt. Mijn vriend moest bloed test en urinestest afgeven. Ook voor andere dingen chlamydia zat er ook tusse. De huisarts beweert als hij het ooit had gehad zou ik het moeten kunnen terug zien
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2018 om 16:31Vreemd verhaal……Als jij hier de waarheid vertelt, is het onmogelijk. Jij kunt de chlamydia alleen maar van je vriend hebben gekregen. Er wordt dus gelogen!
ReagerenPrive19 maart 2018 om 16:34kan het dat zijn lichaam het zelf al heeft schoongemaakt? Zulke mogelijkheden zie ik ook voorbij komen
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2018 om 16:41Ja dat zou kunnen. Hij zou ook een kuur kunnen hebben gebruikt, Daarnaast is het zo, dat bij mannen als de infectie tijdig wordt behandeld, met bloedonderzoek niet altijd kan worden aangetoond of er wel of niet een infectie met de chlamydia bacterie is geweest.
ReagerenPrive19 maart 2018 om 16:50met urine test wel
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2018 om 16:53Ook niet
ReagerenPrive19 maart 2018 om 17:00dank u wel
Reageren