- Anoniem19 september 2015 om 11:09
Goedendag
Ik heb sinds een week ofso een soort van spierpijn in mn rechterbekken/been/ lies/ balzak.
Het is soort van zeurend gevoel. Sinds deze week ben ik weer an het werk en loop ik elke dag bijna een uur. Iets wat ik niet gewend ben.
Mn ballen doet niet pijn, mn lymfrklieren zijn normaal. Geen pijn bij ejaculeren of plassen etc. Het is een zeurend irritant gevoel. Voely alsof het warm is daar beneden. Onderbuik ook een beetje het zeurende gevoel.
Wat zou dit kunnen zijn? Zouden dit symptomen van een soa kunnen zijn? Al mijn sex contacten (meisjes, prostituees() zijn veulig en laatste keer met een prostituee was 3 maanden geleden ofso.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 september 2015 om 12:03Het zou natuurlijk ook gewoon spierpijn kunnen zijn.Ik zie niet meteen klachten van een soa..
Ga met de klachten naar je huisarts.
ReagerenAnoniem19 september 2015 om 12:28Ja dat kan ook foorstralen naar je lies en balzak toch?
Ehh heb ook beetje buikpijn in de rechteronderkant..
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2015 om 13:04Bij een soa zou je toch andere klachten moeten hebben. Pijn aan je ballen of een bijbal bijvoorbeeld.
Jouw klachten doen mij eerder denken een aan spierprobleem.Ga dus naar de huisarts. Hij/zij kan naar de klachten kijken en als je dat wilt ook een soa test doen.
ReagerenAnoniem19 september 2015 om 14:28