Ik heb sinds december het volgende:
Irritant gevoel in plasbuis, tijdens plassen soort licht branderig gevoel heel eventjes niet constant.
Heldere druppel smorgens als ik me penis naar voren trek (niet rij, voorzichtig duwen)
Na een paar dagen werd me eikel wat rood dus begonnen met miconazol zalf smeren. Na een week was alles weg.
Na 2 weken is het weer terug gekomen, eerst irritant gevoel en toen ook de druppel weer en nu ook weer rood.
Bij een soa zou de zalf niet helpen denk ik? Maar ik ben ik de war door de heldere druppel, alle websites zeggen dat schimmel witte afscheiding geeft en enkel een soa een heldere. Kan schimmel ook helder geven? Denk dat ik te snel gestopt ben met smeren maar heb nu soa stress door die heldere druppel...
Moeilijk om dat zo te zeggen. Het kan ook door een gespannen bekkenbodem komen. Een soa kun je alleen maar vaststellen met een test. Ga met de klacht naar de huisarts
Ohja vergeten te melden; ik heb via een thuis test (lab) urine opgestuurd en was negatief voor chlamydia en gonorroe. Maar blijkbaar bestaat ook Mycoplasma, ureaplasma wat het ook nog zou kunnen zijn. Tevens urine ingeleverd voor blaasontsteking maar geen oorzaak.
Ben heel klein beetje zelf aan onderzoeken, hier zit veel kennis dus vandaar de vraag. Huisarts ziet me weer aankomen....
Bekkenbodem zou te gespannen kunnen zijn? Dat zorgt dan voor heldere afscheiding en eikel ontsteking?
Een gespannen bekkenbodem kan dergelijke klachten veroorzaken. Geen schimmelinfectie maar wel een irritatie. Je zou daarvoor naar een bekkenbodemfysiotherapeut kunnen gaan
Als ik eerst enkel rode vlekjes heb op de eikel, en het is nu samen 1 grote Rode vlek geworden betekent het dan dat het schimmel is of kan dit bij Mycoplasma enzo ook?