Zoeken Vraag het forum

Test uitslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aron

Goedemiddag

Aantal dagen geleden heb ik mezelf laten testen voor soa. Deze waren allemaal negatief, maar toch heb ik elke ochtend last van witte afscheiding uit mijn penis.. Maak me toch wat zorgen hiervoor omdat ik dit nooit heb gehad, Waar kan dit aan liggen?

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

MIsschien soa die je niet hebt getest. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Aron

Bedankt voor uw antwoord,

Ik ben getest op chlamydia en gonorroe.. Op welke soas kan ik mezelf nog testen?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou dat niet zelftesten doen maar via de huisarts

Reageren
    Aron

Nee uiteraard bij de huisarts, maar op welke soas kan ik nog getest worden?

Reageren
    Anoniem

Zoals gezegd: ga ermee naar de huisarts. Het hoeft nl. niets met een soa te maken te hebben en dan test je voor niks.

Reageren
    Aron

De huisarts geeft aan nu geen verklaring te hebben voor de klacht. De onderzoeken zijn negatief. De huisarts heeft nu geen gerichte therapie.
    Ze hebben me verteld om 2-4 weken af te wachten en bij toename van de klachten contact met de praktijk..

Reageren
    Anoniem

Dan heb je nu een goed en deskundig advies

Reageren
    John (moderator)

Je zou eventueel nog naar een bekkenbodem fysiotherapeut kunnen gaan om te controleren of je bekkenbodemspieren dit veroorzaken

Reageren
    Aron

Want welke soas kunnen nog meer afscheiding geven? Ik vind het wel vreemd dat ik nu met zo een probleem zit maar niet weet wat de oorzaak kan zijn.. Er is toen alleen getest voor gonorroe, chlamidyia en hiv

Reageren
    John (moderator)

Mycoplasma zou wellicht kunnen…

Reageren
    Anoniem

Je bent onder behandeling van de huisarts hiervoor, deze heeft het beleid bepaald, namelijk enkele weken wachten en zien dat er gebeurt. Als de klachten daarna niet weg zijn, dan krijgt de behandeling een vervolg.

Reageren
Reageer op: Test uitslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.