Zoeken Vraag het forum

Soa test na 1 week onveilig seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kevshiv

Hey Allen, ik heb graag jullie advies nodig. Ik heb namelijk onveilige seks gehad met een jongen ik voelde me twee dagen daarna niet lekker aan mijn mond en keel na 6 dagen stuurde die me een bericht dat hij gonorroe heeft. Vanaf toen voelde ik me nog erger na 8 dagen seks contact hebben gehad heb ik me laten testen bij de huisarts op chlamydia en gonorroe door keel swab en urine afname en de uitslag is negatief maar ik heb nog steeds last van mijn keel. Is dit betrouwbaar? en ik heb anal sex gehad moest er geen materiaal van mijn anus genomen worden? Ik maak me zorgen. Graag jullie ervaring en advies hier over en kun je een drager zijn van zulke soas?

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Een soa test naar gonorroe en chlamydia kan je doen vanaf twee weken na het contact. Eerder niet, dan is de test onbetrouwbaar.
    Bij anaal contact moet er ook daar een swab worden afgenomen.
    Hiv kan je laten testen vanaf zes weken na het contact.

Reageren
Reageer op: Soa test na 1 week onveilig seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.