Zoeken Vraag het forum

Symptoom soa ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Symptoom

Sinds een 3/4 maanden heb ik soms een rode of een beetje een gezwollen topje van de penis. vaag staat me er iets van bij dat ik het al wel veel langer heb maar vanaf toen is het pas opgevallen soms is het vuur rood en soms ook veel lichter en heel af en toe ook amper te zien.ik heb fotos toegevoegd. ook heb ik vaak last van huidschimmels op andere plekken etc. soms brand mn plas vaak na alcohol, maar lang niet altijd en het word roder na het klaarkomen. is dit rode topje een symptoom van een soa ? of zal dit e ik heb hier onder 2 fotos bijgevoegd. zal dit eerder een irritantie of schimmeltje. ik heb in ieder geval geen last van druipers etc. wel als ik soms de penis pers komt er iets vocht uit maar echt minimaal. dit is dan vaak dik doorzichtig en een beetje plakkerig. weten jullie meer ? ik heb al 3 jaar een voor zo ver ik weet monogame relatie. daarom deze onzekerheid.

14 reacties
    Reageren
    .
    .
    Anoniem

Hiermee kan je best naar de huisarts gaan.

Reageren
    Symptoom

Maar lijkt dit op een soa symptoom of meer op iets van een schimmel of irritatie

Reageren
    Anoniem

Dat is op basis van de foto’s niet te beoordelen. Ga ermee naar de huisarts.

Reageren
    synoniem

oke bedankt. het is dus geen specifiek symptoom

Reageren
    Anoniem

Dat is jouw conclusie, niet wat ik schreef.

Reageren
    symptoom

mijn vraag is of dat een symptoom is >?

Reageren
    Anoniem

Dat kan je zo niet zeggen. Als iemand een soa heeft zie je vaak wel rode irritatie rondom de uitgang van de plasbuis, maar die irritatie is niet zonder meer een symptoom van een soa.

Jij schreef dit: “als ik soms de penis pers” -> als je dat maar vaak genoeg doet, krijg je vanzelf wel irritatie op die plek.

Reageren
    symptoom

oke dank u,

Reageren
    jesser

hi,
    zie je ook vaak bij mensen die geen soa hebben zon rode uitmonding ? en wat zijn dan vaak de oorzaken ?

Reageren
    Anoniem

Daar is zo in zijn algemeenheid niks zinnigs over te zeggen. Ga bij klachten naar de huisarts.

Reageren
    jesser

ok, icm welke symptomen wijst dit wel vaak op chlamydia. en is er een grote kans om t te krijgen van orale sex dus dat zei t in keel heeft

Reageren
    John (moderator)

Symptomen van chlamydia bij mannen:

Pijn bij het plassen.
    Een branderig gevoel bij het plassen.
    Vocht uit je piemel, vooral ’s morgens.
    Jeuk bij je kont (anus)
    Bloed of slijm bij je poep en diarree.
    Pijn in je ballen.

Reageren
Reageer op: Symptoom soa ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.