Zoeken Vraag het forum

soa?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • help

Hallo,

Ik ben een vrouw en ben 13 maart getest op een soa en het was negatief. Ik weet niet precies waar op is getest, maar volgensmij de grootste 3.
    Mijn laatste seksuele contact was met een vrouw op 27 februari, dus 2 weken voor de test datum.

Nu merk ik net ineens dat ik een beetje groen-geel achtige afscheiding heb. Deze afscheiding had ik ook toen ik 6 maanden geleden chlamydia bleek te hebben, in combinatie met penetrante geur. Deze geur heb ik nu overigens totaal niet, het is alleen de kleur afscheiding. Hiervan ben ik nog al in de war, ook omdat mijn soa test negatief was.

Moet ik nu nog een keer testen of hoef ik mij geen zorgen te maken?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch nog maar een keer testen voor alle zekerheid

Reageren
    help

Op welke dia’s moet ik dan testen? Bij de GGD is pas in april plek en de soa testen online zijn vaak in pakketten van 3..

Reageren
    help

soa’s**

Reageren
    John (moderator)

Gonorroe en chlamydia

Reageren
    help

Bedankt voor de reactie. Op die ben ik wel getest de vorige keer en dat was dus negatief, maar ik zal die nog een keer testen.

Zou ik me ook moeten laten testen op trichomonas??

Reageren
    John (moderator)

Wel getest maar toch klachten gekregen. Trichomonas zou je ook kunnen testen

Reageren
    help

Hoe werkt een test bij de huisarts? ivm lange wachttijden bij de GGD.

Kan ik dan in 1x op alles getest worden? En gaat dit van eigen risico af? Hier ben ik namelijk doorheen al.

Reageren
    John (moderator)

Als je eigenrisico verbruikt is gaat er ook niks meer vanaf. Maar kan je zo niet zeggen of alle testen vergoedt worden en of er een eigen bijdrage is. Dat zou je moeten navragen bij de zorgverzekeraar
    Maar het kan in 1 x bij de huisarts. Het zijn echter wel verschillende testen

Reageren
Reageer op: soa?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.