Zoeken Vraag het forum

Een rode stip op mijn eikel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tom

Ik heb een soort puist/stip(die een klein beetje uitsteekt) die onderin bij mijn eikel staat.
    Mijn vraag is wat dat is? Is het misschien een irritatie? Want ik heb er verder helemaal geen last er van en ik heb het nu denk ik wat meer dan 1 week nadat ik onveilig seks hebt gehad.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Tom

Hierbij een foto
    Ik ben ook voor de zekerheid mij gaan laten testen alleen ben ik erg zenuwachtig want ik hoop dat dit geen een of andere soa is zoals herpes en de uitslag moet nog binnenkomen.
    En degene waar ik seks mee hebt gehad die heeft ook niks laten weten of zij eventueel misschien last van ergens heeft

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt op een puistje

Reageren
    To

Ja dat klopt weet u misschien wat dit is

Reageren
    Tom

Want bij herpes moet je toch wel wat voelen en dat ziet er toch veel ernstiger uit?

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij schreef ik net toch dat het op en puistje lijkt. Een puistje is een puistje

Reageren
    Tom

Oh maar heb je misschien wat tips
    Hoe het uiteindelijk kan verdwijnen

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo helaas ook geen antwoord op geven. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Een rode stip op mijn eikel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.