Zoeken Vraag het forum

Rode vlekken rondom en op eikel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb sinds 16-17 dagen na onveilig seks rode vlekken opeens gekregen op mijn penis. Ik had 5 dagen na onveilig seks preventief azytromycine ingenomen. Ongeveer een week na inname kreeg ik eigenlijk pas last van de rode vlekjes. Het lijkt wel alsof ze per dag weg gaan maar vervolgens weer terugkomen.

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

“Ik had 5 dagen na onveilig seks preventief azytromycine ingenomen.” Was dat op eigen initiatief? Zonder tussenkomst van een arts? Dat is namelijk nergens goed voor. Sterker nog het kan schadelijk zijn. Het kan een schimmelinfectie zijn door de Antibiotica

Reageren
    Anoniem

Klopt op eigen intiatief… dit is dus waarschijnlijk geen soa als syfilis of herpes in die trend? Want dan zal ik maandag gelijk afspraak maken bij huisarts voor antibiotica tegen schimmel

Reageren
    John (moderator)

Niet verstandig om antibiotica zo te gebruiken. Dat zijn geen onschuldige middelen en er kan zo resistentie ontstaan
    Dat doet mij niet denken aan een soa.

Reageren
    Anoniem

Adv foto neig je eerder naar infectie dan naar soa kan ik hieruit op maken?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk idd aan een infectie, een schimmelinfectie

Reageren
    Anoniem

Dat verklaard ook waarom het na inname van azytromycine was opgekomen denk ik?

Reageren
    John (moderator)

Dat is een veel voorkomende bijwerking van antibiotica

Reageren
    Anoniem

Zal ik het nu dan moeten laten rusten of toch langs huisarts?

Reageren
    John (moderator)

Rusten en even langs bij de huisarts. Die kan er dan meteen iets voor voorschrijven

Reageren
    Anoniem

Bedankt, dit scheelt mij weer zweet slapeloze nachten.

Reageren
Reageer op: Rode vlekken rondom en op eikel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.