Goedemiddag,
8 dagen geleden heb ik 2 pillen tegen chlamydia tegelijk genomen en netjes 7 dagen al het sekuele contact vermeden (sex, masturberen etc). Nu heb ik vandaag voor het eerst gemasturbeerd en viel het mij op dat ik een branderig gevoel heb tijdens het klaarkomen, terwijl ik voor de behandeling nergens last van had. ook stinkt mijn eikel enorm naar vis, ik reinig deze dagelijks met water onder de douche en zal dit ook blijven doen.
Ik heb begrepen dat je 7 dagen na de kuur voor 98% zeker van je chlamydia af bent, maar hoe komt dat branderige gevoel dan tot stand? en ook die geur? komt dit door afvalstoffen die ik nog steeds kwijt moet of ben ik alsnog niet genezen ? ik ben er namelijk helemaal klaar mee.
Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn die door de kuur kan ontstaan.
bedankt,
gaat dat vanzelf weer over na goede hygiëne of sta ik weer aan het begin van een hoop gezeik?
Je zou er een antischimmelcrème voor kunnen gebruiken. Canesten of daktarin. Dat zou dan met een paar dagen over moeten zijn
dankjewel, ik heb nog wat ketoconazol creme liggen voor gistvlekjes op mijn rug. Is deze creme ook geschikt hiervoor of niet? En mocht ik er geen creme voor gebruiken en elke dag reinig met water kan het dan vanzelf over gaan ?
tevens ga ik er vanuit dat het na 7 dagen volledige onthouding onmogelijk is dat ik nog besmet ben of geraakt ben, klopt dit ?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!