Zoeken Vraag het forum

Balzak,voorhuid en eikel vervellen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wolvium

Eergisteren had ik ineens een deel van men balzak die heel rood en opgezwollen stond, ook bij de voorhuid, beide deden heel veel zeer ik kon tegen de avond toe zelfs niet meer stappen van de pijn, toen ik ging slapen was dit al heel wat verminderd en de zwelling was min of meer weg. Tegen de ochtend leek alles goed en normaal enkel de huid aan de balzak was een beetje droog tegen de middag begon het aan de balzak enorm te jeuken toen ik keek zag ik dat het een beetje aan het vervellen was en er was een klein stukje heel glad en rood (het deel dat jeukte) nu vandaag is de jeuk niet zo erg maar is het vervellen enorm toegenomen, iemand die weet wat dit is?
    Ik ben sinds bijna 2 maand sexueel actief en het is de eerste keer dat dit voorvalt (onveilige seks)

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen, Het zu een infectie kunnen zijn. Ik zou je wel willen aanraden om even naar de huisarts te gaan. Die kan ernaar kijken en er wellicht meteen iets voor voorschrijven

Reageren
    Wolvium

Hmm, zal ik doen dan, nu is de jeuk ook weg trouwens maar het vervellen is stukke erger geworden… Zou het een idee zijn om morgen naar de dokter te gaan vandaag is’t nogal ongemakkelijk.

Reageren
    John (moderator)

ik zou dat wel even doen als ik jou was

Reageren
Reageer op: Balzak,voorhuid en eikel vervellen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.