- Wolvium3 juli 2018 om 09:28
Eergisteren had ik ineens een deel van men balzak die heel rood en opgezwollen stond, ook bij de voorhuid, beide deden heel veel zeer ik kon tegen de avond toe zelfs niet meer stappen van de pijn, toen ik ging slapen was dit al heel wat verminderd en de zwelling was min of meer weg. Tegen de ochtend leek alles goed en normaal enkel de huid aan de balzak was een beetje droog tegen de middag begon het aan de balzak enorm te jeuken toen ik keek zag ik dat het een beetje aan het vervellen was en er was een klein stukje heel glad en rood (het deel dat jeukte) nu vandaag is de jeuk niet zo erg maar is het vervellen enorm toegenomen, iemand die weet wat dit is?
Ik ben sinds bijna 2 maand sexueel actief en het is de eerste keer dat dit voorvalt (onveilige seks)3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 10:58Moeilijk om daar zo iets over te zeggen, Het zu een infectie kunnen zijn. Ik zou je wel willen aanraden om even naar de huisarts te gaan. Die kan ernaar kijken en er wellicht meteen iets voor voorschrijven
ReagerenWolvium3 juli 2018 om 12:47Hmm, zal ik doen dan, nu is de jeuk ook weg trouwens maar het vervellen is stukke erger geworden… Zou het een idee zijn om morgen naar de dokter te gaan vandaag is’t nogal ongemakkelijk.
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2018 om 12:53ik zou dat wel even doen als ik jou was
Reageren