- snappie25 juni 2018 om 08:13
Goedemorgen,
afgelopen zaterdag heb ik chlamydia pillen gekregen( 2x in 1 innemen azitrozimine oid), daar ik geïnformeerd ben dit te hebben. Nu heb ik vanochtend (maandag) de pillen genomen en heb ik gehoord dat je 7 dagen geen sexuele handelingen mag verrichten. Ik heb begrepen dat dit de slijmvliezen aantast waardoor je jezelf weer kan besmetten, maar is dit niet iets wat vooral op vrouwen slaat? Ik ben van plan gewoon 7 dagen niks te doen, ook geen masturbatie, maar heb zaterdag een feestje waar iemand is die wel eens een slaapplek nodig kan hebben.
Ik wil er gewoon eens en voor altijd vanaf en wil dus alle moeite doen dit voor elkaar te krijgen. Ik zal dus sowieso tot zaterdag overal vanaf blijven en het liefst tot maandag, maar mocht er zaterdag iets gebeuren en ik doe het met een condoom, heb ik de kuur dan voor niets gedaan ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 09:24Met condoom zal dat dan niet zo’n probleem zijn.
Reagerensnappie25 juni 2018 om 10:07Bedankt voor je reactie. Voor haar zal dit inderdaad geen problemen opleveren, maar hoe zit dit met mijzelf? maak ik iets kapot waardoor ik niet volledig genees, of is dit echt niet zo’n probleem?
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 10:15Nee, ook dat zal geen probleem zijn, omdat je dan toch al op de 7de dag zit na de kuur.
Reageren