- Anoniem21 juli 2016 om 20:39
Ik ben een meisje van 15 jaar. En altijd als ik even op de bank heb gezetten word ik een beetje misselijk dan zie ik allemaal puntjes wit licht en haal ik moeilijker adem. Hoe erg het is is verschillend per keer soms is het zo erg dat ik me echt vast moet houden wil ik niet omvallen. Die keren dat het erger is worden er steeds meer ik heb er echt veel last van. Weet iemand wat het is of wat ik er tegen zou kunnen doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juli 2016 om 20:49Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts met de klachten
ReagerenAnoniem21 juli 2016 om 22:57Wordt je misselijk of eerder duizelig?
Reageren
Zoals je het beschrijft klinkt het eerder als duizeligheid.
Het kan zijn dat je een te lage bloeddruk hebt, of te weinig eet.
Nu het steeds erger wordt moet je absoluut naar de huisarts om het te laten onderzoeken. Lage bloeddruk kan vele oorzaken hebben.Anoniem22 juli 2016 om 07:57Ik denk niet dat ik een lage bloeddruk heb omdat bijna mijn hele familie last heeft van een hoge bloeddruk. En eigenlijk eet ik niet weinig ik eet juist best veel vooral veel snoep en daar zit veel suiker in. Ik dacht eerst dat het kwam door te weinig drinken want dat doe ik maar als ik dan meer ga drinken. Dan blijft het hetzelfde. Ik denk ook dat het eerder duizeligheid is.
Reageren