- Anoniem17 oktober 2016 om 21:11
ik ben 19 jaar en ben sinds 5 maanden met mijn vriendje samen en we hebben nu al een paar maanden seks maar bij is er echt helemaal gen gevoel, het doet gewoon niets, in het begin deed het pijn en nu heel soms nog maar het heeft nooit een prettig gevoel
hoe komt dit want ik heb echt geen idee6 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2016 om 22:27Zolang je pijn ervaart met seks zal het geen prettig gevoel geven.
Reageren
Omdat het pijnlijk is en daardoor te gespannen bent, zal dat ook niet zo snel lukken.
Ga naar de huisarts en bespreeknde pijnklachtenAnoniem19 oktober 2016 om 10:59nee maar echt pijn heb ik nooit meer, altijd als we seks hebbenvoel ik gewoon niks
Reageren
pijn doet het nie tmeerJohn (moderator)
19 oktober 2016 om 11:09Je schreef zelf dat het soms nog pijn doet. Die associatie kan wel voor spanning zorgen.
ReagerenAnoniem19 oktober 2016 om 12:18nee maar die pijn is er al een klein beetje als we het te veel op een dag doen en ik niet zo ‘nat’ meer ben maar anders voel ik gewoon niets
ReagerenAnoniem19 oktober 2016 om 12:59Slik je de pil? Ik heb deze klachten ook gehad. Ik werd niet meer nat, had geen gevoelens tijdens seks en af en toe deed het pijn. Toen ik gestopt was met de pil waren al deze klachten verdwenen.
ReagerenAnoniem19 oktober 2016 om 16:09ja ik slik inderdaad de pil
Reageren