Zoeken Vraag het forum

Wakker worden door erectie s’nachts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allen. Ik heb sinds kort een behoorlijk vervelend probleem. Ik wordt s’nachts wakker, meestal na een uur of twee uur slaap met een erectie en behoorlijke zin in seks. Deze erectie houdt soms wel een uur aan. Het is voorgekomen dat ik in mijn slaap tegen mijn vriendin aan begin te rijden en aan haar zit. Zij moet er ook niets van hebben als ik aan mijzelf zou zitten. Ik ontwaak meestal door de erectie met een ongekende “zin in seks”. Iets waar zij absoluut niet van gediend is. Ik ben radeloos, want ik weet niet hoe ik het kan voorkomen en wil niet tegen de zin in van mijn vriendin seksuele handelingen verrichten terwijl zij dit niet wilt. Soms heb ik het een paar dagen achter mekaar en soms een paar dagen niet. Dit heeft niks te maken of wij seks hebben gehad of niet.Ik ben een man van 36 jaar oud en inmiddels 8 jaren samen met mijn vriendin. Ons seksleven is weliswaar qua frequentie aan de lage kant. 1 keer per 2 weken. Maar mijn probleem had ik nooit van tevoren. Het enige dat veranderd is, is dat ik nieuw werk heb sinds 2 maanden waarbij ik fysiek zware lasten til, tegenover een vrij inactief beroep hiervoor. Ik kan hier nergens iets over terug vinden. Misschien dat iemand hier de ervaring herkent en advies heeft.

2 reacties
    Reageren
    Marc

Ik word bijna iedere ochtend wakker met een goeie erectie (soms ook na amper drie uur slapen). Ik vind dit enorm genieten. Eerlijk gezegd de rest van de dag heb ik gezien mijn leeftijd (60) tegenwoordig nog zelden spontane erecties (in tegenstelling tot toen ik 20 was bv). Zo’n “ochtenderectie” is gewoon zalig. Ik slaap volledig naakt, misschien heeft het daar iets mee te zien? Ja wat doe je er verder mee? Vaak niets eigenlijk. Mijn partner heeft nooit behoefte aan seks vroeg in de ochtend, laat staan ’s nachts. Ik ga gewoon wat op mijn buik liggen en geniet. De erectie gaat na een tijdje wel weer weg. Als mijn vrouw wakker is (en ze heeft geen zin in een vrijpartij) masturbeer ik mij. Dit is heel gewoon voor ons beiden. Ik hoef dit niet in het geheim te doen. En dit heeft zeker niet tot gevolg dat wij nooit meer vrijen (onze frequentie ligt zo ook om de 2 à 3 weken).Beter een open relatie dan vreemd gaan denken wij beiden. Dus tip: masturberen werkt zeer ontspannend; tracht het bespreekbaar te maken en doe het liefst niet stiekem.

Reageren
Reageer op: Wakker worden door erectie s’nachts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.