Zoeken Vraag het forum

Te strak

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Na een relatie van bijna 3 jaar werd het tijd voor de eerste keer.
    Ik ben nog maagd dus we begonnen rustig maar hij ging er niet in, het paste niet we hebben van alles geprobeerd maar het lukte gewoon niet. Hij deed voorzichtig zijn vinger naar binnen maar zelfs dat ging met moeite en veel pijn. Heeft iemand tips voor mij ?

Gr

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Probeer het opnieuw en gebruik glijmiddel. Zorg dat je in een ontspannen sfeer bent.
    Als het weer niet lukt, ga dan naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Dankjewel voor je reactie.
    Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen zijn dat je te gespannen bent de eerste keer. Dat komt wel vaker voor. Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat je maagdenvlies iets te stug of te dik is.

Zorg de eerste keer voor een ontspannen sfeer en een rustige en veilige omgeving.

Reageren
    Anoniem

Heel erg bedankt voor je reactie, we waren in een hotel dus het was een top locatie en ik wou het ook heel graag. Ik ga het nog eens proberen en hopen dat het lukt.

Reageren
Reageer op: Te strak
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.