Zoeken Vraag het forum

relatie, andere vrouwen kijken, vergelijken?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een vrouw van 20 jaar en heb net een half jaar een vriend.

Ik ben ten eerste gelukkig met mn eigen lichaam, maar…

Ik vraag me soms af hoe mannen denken..
    Want zelf heb ik best wel kleine borsten, nu weet ik dat mannen altijd mannen blijven dus dat ze altijd naar vrouwen zullen kijken vooral met hun vrienden samen, maar is het ook zo dat ze andere vrouwen vergelijken met hun eigen vriendin of denken ze niet meer aan die vrouwen zodra ze uit zicht zijn?

Ik ben soms erg bang ivm verleden, maar dat probeer ik aan de kant te zetten, want deze jongeman van is het wel echt voor mij… toch heb ik zoals elke vrouw zo mn angsten.

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als ze uit zicht zijn zijn we ze meteen vergeten (tenzij je op slag verliefd wordt) en kijken we weer naar andere vrouwen die wel in zicht zijn. Het is gewoon een beetje macho-gedrag en mannen proberen zo hun vrienden ook af te tasten wat die nou mooi vinden.
    Wat borsten aangaat. De voorkeur van een man is heel verschillend, puur een kwestie van smaak. Ik vind grote borsten helemaal niet mooi bijvoorbeeld, liefst kleine ronde borstjes. Veel liever heel klein dan enorme memmen. Sommige mannen vinden grote borsten juist wel heel mooi (maar dat zijn er minder dan de meeste vrouwen denken).

Reageren
    pantyboy

ik kijk het liefst en zoveel mogelijk naar vrouwen met grote borsten . ik ben gek op borsten

Reageren
    Eddy

Mij zegt grote borsten niet zoveel.
    Maakt me eigenlijk niet uit of ze groot of klein zijn.
    Ik kijk meer naar het achterwerk dan naar de borsten.
    Bijv. een kontje in een strakke jeans.
    Ik denk dat mannen voorkeur voor borsten ofwel voor het achterwerk hebben.

Reageren
    anoniem

ik ben zeker niet lesbisch , maar ik kijk wel heel graag naar ander vrouwen met hele grote borsten

Reageren
Reageer op: relatie, andere vrouwen kijken, vergelijken?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.