- Anoniem23 juli 2016 om 11:40
Ik ben een vrouw van 20 jaar en heb net een half jaar een vriend.
Ik ben ten eerste gelukkig met mn eigen lichaam, maar…
Ik vraag me soms af hoe mannen denken..
Want zelf heb ik best wel kleine borsten, nu weet ik dat mannen altijd mannen blijven dus dat ze altijd naar vrouwen zullen kijken vooral met hun vrienden samen, maar is het ook zo dat ze andere vrouwen vergelijken met hun eigen vriendin of denken ze niet meer aan die vrouwen zodra ze uit zicht zijn?Ik ben soms erg bang ivm verleden, maar dat probeer ik aan de kant te zetten, want deze jongeman van is het wel echt voor mij… toch heb ik zoals elke vrouw zo mn angsten.
4 reactiesReagerenAnoniem23 juli 2016 om 11:54Als ze uit zicht zijn zijn we ze meteen vergeten (tenzij je op slag verliefd wordt) en kijken we weer naar andere vrouwen die wel in zicht zijn. Het is gewoon een beetje macho-gedrag en mannen proberen zo hun vrienden ook af te tasten wat die nou mooi vinden.
Reageren
Wat borsten aangaat. De voorkeur van een man is heel verschillend, puur een kwestie van smaak. Ik vind grote borsten helemaal niet mooi bijvoorbeeld, liefst kleine ronde borstjes. Veel liever heel klein dan enorme memmen. Sommige mannen vinden grote borsten juist wel heel mooi (maar dat zijn er minder dan de meeste vrouwen denken).pantyboy26 juli 2025 om 20:40ik kijk het liefst en zoveel mogelijk naar vrouwen met grote borsten . ik ben gek op borsten
ReagerenBijlagen:
Eddy26 juli 2025 om 22:54Mij zegt grote borsten niet zoveel.
Reageren
Maakt me eigenlijk niet uit of ze groot of klein zijn.
Ik kijk meer naar het achterwerk dan naar de borsten.
Bijv. een kontje in een strakke jeans.
Ik denk dat mannen voorkeur voor borsten ofwel voor het achterwerk hebben.anoniem9 augustus 2025 om 08:43ik ben zeker niet lesbisch , maar ik kijk wel heel graag naar ander vrouwen met hele grote borsten
Reageren