- Anoniem7 juli 2016 om 17:37
Ik (vrouw) begon te bloeden tijdens seks. Mijn vriend gebruikte zijn vingers anaal. Daar begon ook het bloeden. Hij stopte meteen. Is het schadelijk om anaal te bloeden? Kan het door mijn aambei komen? Is het dan schadelijk?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 17:42Ja het zou de aambei kunnen zijn. Niet handig om dat te doen als je een aambei hebt. Het kan gaan ontsteken…
ReagerenAnoniem7 juli 2016 om 17:52Bedankt voor je snelle antwoord !
Dat heb ik mijn vriend al gezegd , dat het niet handig was…en dat dat niet nog eens voor mag komen…Mijn vraag is dan ook: [b]wat kan ik daar nú direct nog aan doen? Om een ontsteking te voorkómen?[/b] eerlijk gezegd ben ik er goed bang voor, voor zo’n ontsteking. Of bloedvergiftiging…is dat ook mogelijk???
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 17:57Een bloedvergiftiging is met een aambei niet zo voor de hand liggend.
Reageren
Je kunt er in principe niet echt veel aan doen. Als het een uitwendige aambei is, is hygiëne erg belangrijk. Als het een inwendige aambei is kun je er zelf niet echt veel aan doen. Als het bloeden is gestopt zou je een aambeienzalf kunnen gebruiken.Anoniem7 juli 2016 om 18:01Dankjewel. Dan ben ik iets geruster. Heb het ook direct heel goed schoongespoeld onder de douche. Geen idee of mijn aambei uitwendig is of niet. Normaliter heb ik die dingen nooit. Dus aambeizalf heb ik niet liggen. Helaas.
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 18:09Of je aambei uitwendig is kun je natuurlijk wel zien…
Reageren