Zoeken Vraag het forum

Vraagje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een tijdje terug had ik heel erg last van branderigheid en jeuk in mijn vagina, de dokter schreef mij tot 3 maal toe een schimmelinfectie kuur voor.

Dit hielp allemaal helemaal niks. Nadat ik bij de dokter een kweek heb laten doen, kwam ik erachter dat ik chlamydia had.
    Hiervoor de medicijnen gehad en de jeuk en branderigheid weg.

Ondanks dat, blijf ik steeds afscheiding houden, meer dan normaal is.
    De dokter heeft nogmaals een kweek uitgevoerd en hier is niks uitgekomen.

3 weken geleden was het een week verdwenen en begon de afscheiding zo weer. Nu ben ik ongesteld maar met het inbrengen van een tampon doet het lichtelijk zeer (mini/normaal tampon).

Kan dit komen doordat ik te veel medicijnen heb gekregen die niet bestemd waren voor wat ik daadwerkelijk had? En dat door de irritatie en branderigheid van toen mijn vagina kleiner/strakker is geworden?

Hoop dat iemand hier mij meer kan vertellen of soort gelijke situatie heeft/had.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik heb zo het vermoeden dat er een infectie is.
    ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageren
    Anoniem

Maar mijn afscheiding is niet korrelig wat je normaal hebt bij een infectie.

Heb van de dokter destijds een extra capsule van fluconazol sandoz meegekregen die ik kon gebruiken als ik dacht dat het niet weg was.. Maar vind het beetje gek om zomaar weer wat in te nemen..

Gynaecoloog heb ik toen ook aangekaart maar was volgens de dokter onzin om erheen te gaan.

Reageren
    John (moderator)

Het is jou vagina en jij blijft klachten houden. de huisarts kan het schijnbaar niet oplossen. Dat kan je huisarts dat wel onzin vinden, maar jij blijft met de problemen zitten

Reageren
Reageer op: Vraagje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.