- Anoniem2 november 2015 om 02:09
Ik ben een jongen van 16 en ik vond het nooit echt prettig om iets in de richting van masturberen te doen, maar de nieuwsgierigheid sloeg toe. Ik had een erectie en ik ging met mijn penis rondspelen, links rechts, omhoog en omlaag en het viel allemaal mee. Ik ging het doen zonder op te letten en in een keer voelde ik dat het glibberig was en ik wist niet wat het was (ik heb hier dus geen verstand van), dus gewoon weer in mijn broek gestopt en gedaan als of er niets aan de hand was. Maar was dit voorvocht? Of sperma? En is het schadelijk om met voorvocht al te stoppen? Kan iemand mij hiermee helpen en alles uitleggen? Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 november 2015 om 09:23Dat zal ongetwijfeld voorvocht zijn geweest. Niks is mee.
Reageren
Stoppen kan in principe ook geen kwaad. Het enige wat je er van zou kunnen krijgen zijn “blue balls” . Dat is een onbehaaglijk en beetje pijnlijk gevoel in de teelballen en soms onderbuik. Dat ontstaat wanneer je wel erg opgewonden bent en er geen zaadlozing volgt. De volgende keer toch maar eens door “spelen”.