Zoeken Vraag het forum

bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb na seks bloedverlies , begonn tijdens seks.
    maar mijn menstruatie is nog lang niet hier , ben pas net week niet meer ongesteld
    is dit van de seks die best hard eraan toe ging haha , en hoe lang moet ik nu wachten tot ik weer seks kan hebben? Heb ook beetje pijn
    Ik wil niet weer bloeden volgende keer ..

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je er nog steeds last van hebt, zou het verstandig zijn om even naar de dokter te gaan.

Reageren
    Anoniem

Ik ben weer de persoon die dit postte.. ik had vandaag weer seks en het deed echt pijn toen hij ook maar beetje in me wilde gaan en bloed nu weer! is er Iets kapot of zo? wat zou de huisarts doen? ik vind het een beetje gênant

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef is het verstandig om naar de huisarts te gaan. Je zou een infectie kunnen hebben.

Reageren
    Anoniem

Ik denk dat er iets kapot is, het kwam ineens en met veel pijn. Was niets mis en toen ging het even iets harder (ahhaha sorry..) en zei ik dat het pijn deed en dat hij moest stoppen. Maar kwam ineens , binnen 1 seconden (met vingeren, niet eens seks nog, daarna wel nog seks gehad omdat het weinig bloed was)

Reageren
    John (moderator)

Ga in ieder geval even naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

ik vind het zo gênant! En vervelend omdat ik graag seks heb met deze man.. Hij zegt het niet erg te vinden als ik rustig aan doe en de huisarts laat kijken wat hij kan doen enz maar het is wel vervelend voor mij .. Ik weet ook hoe graag hij seks heeft. (en ikzelf ook!)

Reageren
    Anoniem

ik bel maandag direct

Reageren
    John (moderator)

Ik begrijp wel dat je het gênant vindt.

Als je er niets aan doet en het blijft zo is de lol er ook snel vanaf. Bovendien zou het een infectie kunnen zijn . Dus goed om naar de huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.