- Anoniem28 oktober 2015 om 05:42
ik heb na seks bloedverlies , begonn tijdens seks.
maar mijn menstruatie is nog lang niet hier , ben pas net week niet meer ongesteld
is dit van de seks die best hard eraan toe ging haha , en hoe lang moet ik nu wachten tot ik weer seks kan hebben? Heb ook beetje pijn
Ik wil niet weer bloeden volgende keer ..8 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2015 om 09:52Als je er nog steeds last van hebt, zou het verstandig zijn om even naar de dokter te gaan.
ReagerenAnoniem31 oktober 2015 om 20:55Ik ben weer de persoon die dit postte.. ik had vandaag weer seks en het deed echt pijn toen hij ook maar beetje in me wilde gaan en bloed nu weer! is er Iets kapot of zo? wat zou de huisarts doen? ik vind het een beetje gênant
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 21:07Zoals ik al schreef is het verstandig om naar de huisarts te gaan. Je zou een infectie kunnen hebben.
ReagerenAnoniem31 oktober 2015 om 21:12Ik denk dat er iets kapot is, het kwam ineens en met veel pijn. Was niets mis en toen ging het even iets harder (ahhaha sorry..) en zei ik dat het pijn deed en dat hij moest stoppen. Maar kwam ineens , binnen 1 seconden (met vingeren, niet eens seks nog, daarna wel nog seks gehad omdat het weinig bloed was)
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 21:23Ga in ieder geval even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem1 november 2015 om 00:38ik vind het zo gênant! En vervelend omdat ik graag seks heb met deze man.. Hij zegt het niet erg te vinden als ik rustig aan doe en de huisarts laat kijken wat hij kan doen enz maar het is wel vervelend voor mij .. Ik weet ook hoe graag hij seks heeft. (en ikzelf ook!)
ReagerenAnoniem1 november 2015 om 00:38ik bel maandag direct
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2015 om 00:42Ik begrijp wel dat je het gênant vindt.
Als je er niets aan doet en het blijft zo is de lol er ook snel vanaf. Bovendien zou het een infectie kunnen zijn . Dus goed om naar de huisarts te gaan.
Reageren