- Anoniem20 oktober 2015 om 16:13
Na (voor het eerst) langdurig anale seks gehad te hebben, heb ik twee dagen later last van extreme pijn en jeukerige bultjes rondom de anus. Dit is inmiddels al 24 uur en zowel overdag als s nachts.
Weet iemand wat dit kan zijn en hoe je dat kan verhelpen? De bultjes zitten niet precies bij de rand van de anus (dus ik denk geen aambeien of wel?) maar zitten beetje verspreid over de bilspleet.
Iemand enig idee wat het is en hoe lang dit ongeveer duurt??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2015 om 16:18Gezien je klachten denk ik dat je er goed aan doet om naar je huisarts te gaan. Die kan dan even naar de bultjes kijken…en kijken waar de extreme pijn vandaan komt. En nou maar hopen dat je geen beschadiging hebt opgelopen van de endeldarm….
ReagerenAnoniem20 oktober 2015 om 16:26Bedankt voor je bericht! Het lijkt er alleen meer op alsof de brandende pijn/jeuk van die bultjes komt die juist buiten de anus zitten. Lijkt me dan toch niet dat er iets mis is met de endeldarm??
Inderdaad morgen maar even naar de huisarts. Hoop dat ze in ieder geval iets hebben dat die pijn/jeuk verminderd. Alle Kruidvat zalfjes werken jammer genoeg niet.
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2015 om 17:04Dan zou ook kunnen…maar dat is dan toch iets voor de huisarts
Reageren