- Anoniem12 januari 2015 om 18:49
Hallo,
ik heb altijd zin in seks, en mijn partner heeft extreem weining zin in seks. Hij zegt altijd dat hij pijn heeft aan zijn topje.
Ik vind het vervelend dat ik altijd opgewonden rondloop, of altijd seks wil, terwijl ik maar al te goed weet dat hij niet wilt, en dat als hij het doet, dat het toch tegen zijn zin is.
Moest ik langer kunnen wachten, heeft hij misschien ook eens de tijd om zin te krijgen..
Dus mijn vraag is, hoe kan ik bij mij (=vrouw) mijn libido verlagen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 januari 2015 om 20:21Dat is eigenlijk de omgekeerde wereld. Hij heeft een probleem en zou er iets aan moeten (willen) doen.
ReagerenAnoniem13 januari 2015 om 11:35wat bedoel je met ik heb pijn aan mijn topje? is het soms zijn eikel die pijn doet.nog een vraag als hij s’morgens wakker word heeft hij dan wel eens een stijve penis?
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2015 om 15:52Ik vraag me af wat die ochtenderectie hiermee te maken heeft.
ReagerenAnoniem13 januari 2015 om 15:58Praat er met hem over, als jij altijd zin in seks hebt en de hele dag door geil bent dan gebeurd er veel te weinig bij jullie tussen de lakens.
En als hij ergens last van heeft laat hem naar de dokter gaan. Ik heb dit ook ervaren met mijn vriendin, ik kon hem niet omhoog krijgen toendertijd door stress en andere omstandigheden maar doen dat eenmaal wel kon en ik haar een keer goed onder handen heb genomen was dat altijd geil zijn bij haar over.
Reageren