- Anoniem27 juli 2014 om 15:44
Ongeacht welke standjes, de schoonheid of de tijd, of ik nu wordt afgetrokken, orale sex, tijdens de penetratie, het lukt mij helemaal niet om klaar te komen maar wel tijdens het masturberen.
Nu ik denk rond mijn 11ste had ik een ongewone manier van masturberen. Dit is op de buik liggen en de penis masseren. Ik doe dit nu al zeker zo een 9 tal jaren. De laatste jaar ben ik enorm bang en probeer ik het goed te maken door soms te masturberen op de gewone manier. Het lukt mij om op de gewone manier klaar te komen maar het duurt wel heel lang. Terwijl als ik mijn penis masseer als ik op mijn buik lig, ik desnoods in een minuut klaar kan komen.
Als ik nu sex heb dan draait alles constant rond het klaarkomen en ik raak gefrustreerd. Ik ben zelfs onlangs naar 2 vrouwen van plezier langs geweest en daar was het ook van amai er is iets serieus mis of je hebt gewoon enorm veel tijd nodig..
Ik krijg mijn piet precies niet meer 100% omhoog + ik gebruik altijd een condoom en dat verslapt ook wel deels mijn penis..
Ik heb nu even opgezocht en vond de Engelse term: “Traumatic Masturbatory Syndrome” en dat is het probleem. Alle hulp is zeker geapprecieerd!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 juli 2014 om 17:55Je zult als het ware opnieuw moeten leren masturberen. Maar dan met een heel andere techniek dan je tot nu toe gewend bent. Met opnieuw leren bedoel ik je penis conditioneren door een andere manier.
Reageren