Zoeken Vraag het forum

Eerste liefde

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal…

Ik zit al heel lang met ‘iets’, het is niet echt een probleem, maar vraag me af of het ooit veranderd!

Mijn eerste liefde, was gewoon heel stom, een leraar op school, we hebben nooit wat gehad natuurlijk, want dat kon gewoon niet!

Ik was toen 11 of 12 geloof ik! En ik ben nu 20!

Mijn probleem is dat ik hem niet lijk te kunnen vergeten, ik droom nogsteeds soms over hem en ik denk soms aan hem en voel dan weer die vlindertjes opkomen…

Ik heb hem al ruim 5 jaar niet meer gezien en soms zijn er ook perioden dat ik helemaal niet aan hem denk, maar dan komt het opeens weer opzetten en lijkt het net of ik opnieuw verliefd ben!

Ik heb een vriend en woon samen, en ik houd heel erg veel van hem, maar echt verliefd ben ik sinds die eerste liefde niet meer geweest!

Zal dit ooit wel verdwijnen? Zal ik wel ooit verliefd kunnen worden op een ander en dan ook echt liefde met iemand samen kunnen voelen?

8 jaar een crush, ookal heb ik hem al 5 jaar niet gezien vind ik zo lang…

Weet iemand hoe ik erover heen kan komen? Moet ik misschien die vent onder ogen komen? Dat het gevoel dan vanzelf weg ebt? Ok juist niet? Ben namelijk juist bang dat het dan weer HELEMAAL opbloeit!

Of is het normaal dat een eerste liefde zo lang blijft hangen?

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Kan niemand hier zich relateren? Of in elk geval zeggen hoe lang het bij hun eerste liefde duurde? Of dat ze het vaker hebben gehoord?

Reageren
    Anoniem

Niemand? 🙁

Reageren
Reageer op: Eerste liefde
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.