- Anoniem27 juni 2014 om 17:00
Hallo allemaal…
Ik zit al heel lang met ‘iets’, het is niet echt een probleem, maar vraag me af of het ooit veranderd!
Mijn eerste liefde, was gewoon heel stom, een leraar op school, we hebben nooit wat gehad natuurlijk, want dat kon gewoon niet!
Ik was toen 11 of 12 geloof ik! En ik ben nu 20!
Mijn probleem is dat ik hem niet lijk te kunnen vergeten, ik droom nogsteeds soms over hem en ik denk soms aan hem en voel dan weer die vlindertjes opkomen…
Ik heb hem al ruim 5 jaar niet meer gezien en soms zijn er ook perioden dat ik helemaal niet aan hem denk, maar dan komt het opeens weer opzetten en lijkt het net of ik opnieuw verliefd ben!
Ik heb een vriend en woon samen, en ik houd heel erg veel van hem, maar echt verliefd ben ik sinds die eerste liefde niet meer geweest!
Zal dit ooit wel verdwijnen? Zal ik wel ooit verliefd kunnen worden op een ander en dan ook echt liefde met iemand samen kunnen voelen?
8 jaar een crush, ookal heb ik hem al 5 jaar niet gezien vind ik zo lang…
Weet iemand hoe ik erover heen kan komen? Moet ik misschien die vent onder ogen komen? Dat het gevoel dan vanzelf weg ebt? Ok juist niet? Ben namelijk juist bang dat het dan weer HELEMAAL opbloeit!
Of is het normaal dat een eerste liefde zo lang blijft hangen?
2 reactiesReagerenAnoniem28 juni 2014 om 09:36Kan niemand hier zich relateren? Of in elk geval zeggen hoe lang het bij hun eerste liefde duurde? Of dat ze het vaker hebben gehoord?
ReagerenAnoniem29 juni 2014 om 13:11Niemand? 🙁
Reageren