- Anoniem16 maart 2014 om 17:18
Hallo! Ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen. Volgens zijn vriend (waar ik ook bevriend mee ben) is hij een heeeeel klein beetje oo mij. Ik ben misschien ook wel een heeeel klein beetje verliefd op hem, maar wat nu? We durven allebei geen actie ondernemen. Laatst heeft hij er zo super onopvallend voor gezorgd dat we naast elkaar zaten 🙂 Pff waarom is liefde toch zo moeilijk?
3 reactiesReagerenanoniem31 juli 2018 om 21:28paar daggen gelden heb ik een jonge lere kenne hij vroeg me om iets te doen wat ik egg nooit verwacht heb daarna zij ik da ik zo dingens niet doe hij zij van srry kzal da niet meer vragen da en da en toen deed hij lief en laatste daggen negeerde hij mij . warom
Reagerenanoniem31 juli 2018 om 21:37haloo. ik had een jonge leren kenen en ik vroeg hem snapchat die heeft dat gegeven eerste daggen deed hij lief en dan negeerde die me endan heeft hij mij terug gestuurd maar anders die was niet meer de gene die hij was maar anders die vroeg rare dingens zoals lelijke foto s van mij en ik vond da nemeer leuk endan heb ik hem ge blokkeerd. mensen als jongens zo zijn tegen jullie blokkeer me teeeennn:
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2018 om 01:50Dat moet je hem zelf eens vragen
Reageren