Zoeken Vraag het forum

Ik kom niet meer klaar bij mijn partner

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Klaarkomen

Hallo,

Ik hoop dat ook iemand mij kan helpen.

Hoe erg opgewonden ik ook ben, als ik mezelf ga masturberen verandert er niks in positieve zin. Heb het op veel verschillende manieren geprobeerd ,maar hierdoor nog nooit klaargekomen.

Wel ben ik op het begin van mijn relatie regelmatig klaargekomen (soms na een paar minuten al). Ondanks dat de seks en liefde beter is geworden kom ik niet meer klaar.

We doen het wel eens op de zelfde manier als in het begin van onze relatie maar ook dit werkt niet. (geniet er nog net zo van als in het begin)

De laatste keer dat ik ben klaargekomen is nog in 2011 geweest. Het begint nu wel vervelend te worden aangezien ik bijna constand in het bijzijn van mijn vriend opgewonden ben en dit gevoel niet snel verdwijnd.

Kan iemand me helpen?

3 reacties
    Reageren
    Emilie

Hai, heel veel vrouwen komen niet klaar door alleen penetratie. Je zou jezelf kunnen stimuleren tijdens de daad of je man vragen jou met zijn vingers te bewerken als hij wel is klaargekomen en jij nog niet. Kom je wel klaar als je masturbeert?

Groetjes

Reageren
    Gus

Hai Claartje Komen,
    Sex heb je met je hoofd; het zijn je hersenen die je laten klaarkomen, niet je clitoris, niet je g-spot, noch welk deel van je lichaam. Het zijn je hersenen die “alles” tot een vreugdevol eind brengen!
    Tja, en die hersenen kunnen af en toe een beetjes “anders over de dingen” denken dan jij wilt.
    Nou kun je wel boeken gaan lezen over “klaarkomen”, maar ik denk dat je er goed aan doet eerst eens na te gaan welke “stoorzenders” je hersenen opvangen die ervoor zorgen dat je niet meer klaarkomt.
    Dan denk ik aan je werk, binnen jouw familie, jouw vriend, jouw vriend’s gedrag vica vis jou, de plek, etc. etc.
    Haal de stoorzenders uit je hoofd en je zult zien dat je weer van een orgasme zal genieten.
    Groetjes, Gus

Reageren
    Annoniem

ik kom ook niet snel klaar, maar ik ben een man ;$

Reageren
Reageer op: Ik kom niet meer klaar bij mijn partner
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.