- Klaarkomen7 september 2012 om 14:39
Hallo,
Ik hoop dat ook iemand mij kan helpen.
Hoe erg opgewonden ik ook ben, als ik mezelf ga masturberen verandert er niks in positieve zin. Heb het op veel verschillende manieren geprobeerd ,maar hierdoor nog nooit klaargekomen.
Wel ben ik op het begin van mijn relatie regelmatig klaargekomen (soms na een paar minuten al). Ondanks dat de seks en liefde beter is geworden kom ik niet meer klaar.
We doen het wel eens op de zelfde manier als in het begin van onze relatie maar ook dit werkt niet. (geniet er nog net zo van als in het begin)
De laatste keer dat ik ben klaargekomen is nog in 2011 geweest. Het begint nu wel vervelend te worden aangezien ik bijna constand in het bijzijn van mijn vriend opgewonden ben en dit gevoel niet snel verdwijnd.
Kan iemand me helpen?
3 reactiesReagerenEmilie7 september 2012 om 16:15Hai, heel veel vrouwen komen niet klaar door alleen penetratie. Je zou jezelf kunnen stimuleren tijdens de daad of je man vragen jou met zijn vingers te bewerken als hij wel is klaargekomen en jij nog niet. Kom je wel klaar als je masturbeert?
Groetjes
ReagerenGus9 september 2012 om 01:01Hai Claartje Komen,
Reageren
Sex heb je met je hoofd; het zijn je hersenen die je laten klaarkomen, niet je clitoris, niet je g-spot, noch welk deel van je lichaam. Het zijn je hersenen die “alles” tot een vreugdevol eind brengen!
Tja, en die hersenen kunnen af en toe een beetjes “anders over de dingen” denken dan jij wilt.
Nou kun je wel boeken gaan lezen over “klaarkomen”, maar ik denk dat je er goed aan doet eerst eens na te gaan welke “stoorzenders” je hersenen opvangen die ervoor zorgen dat je niet meer klaarkomt.
Dan denk ik aan je werk, binnen jouw familie, jouw vriend, jouw vriend’s gedrag vica vis jou, de plek, etc. etc.
Haal de stoorzenders uit je hoofd en je zult zien dat je weer van een orgasme zal genieten.
Groetjes, GusAnnoniem14 januari 2013 om 16:26ik kom ook niet snel klaar, maar ik ben een man ;$
Reageren