- Andrea1931 juli 2012 om 09:00
Hallo,
Gisteravond heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriend,
we deden het wel veilig, hij gebruikte condoom. maar ik ben nog niet aan de pil.
Maar nu voel ik me beetje raar, niet echt misselijk ofzo meer zo’n zenuwachtig gevoel onderin mijn buik en druk op de blaas.
Weet je wat dat kan zijn? of zou het gewoon kunnen komen omdat je bang bent dat er iets mis is of dat je zwanger bent?Liefs
13 reactiesReagerenEmma31 juli 2012 om 10:02Hallo Andrea,
je hebt veilig seks gehad. Dan kun je iig niet zwanger zijn. Dat gevoel is waarschijnlijk omdat het jouw eerste keer is geweest. Hij heeft waarschijnlijk jouw baarmoedermond geraakt en dat voel je wel. als het goed is, trekt dat gevoel na een dagje weer weg.Groetjes
Reagerensandra21 augustus 2012 om 00:07hey ik heb paar weken geleden seks gehad met mijn vriend enwas zonder condoom en ik gebruik de pil niet tot nu toe ging alles goed vandaag hadde we weer seks en nu voel ik me misselijk wat kan dit zijn ik heb normaal emn regels ronde de 19de heb nog steeds niks gehad kun u dit duidelijk voor me maken
vriendelijke groet sandra
ReagerenEmma28 augustus 2012 om 19:48@Sandra… Seks zonder condoom en niet aan de pil. Ik zou maar een zwangerschapstest doen. Is het de bedoeling dat je zwanger raakt?
Reagerenjessie30 augustus 2012 om 03:57het is gewoon zenuwen..pijn in je buik kan zijn als hij het hard doet..je moet nog eraan wennen..ohja je kan zwanger raken als je vruchtbaar bent,condoom moet je altyd goed gebruiken ,bij het gebruikt van condoom moet je vooral geen lange nagels hebben etc …
Reagerenkim19 juni 2018 om 21:33Halow allemaal,
Ik heb gisteren voor het eerste keer sex gehad. Het duurde niet zo lang, want hij kwam al gauw klaar. Hij heeft condoom gebruikt en is toen in mij klaar gekomen met condoom. Toen hij het er af haalde was de condoom een beetje gezakt niet helemaal maar toch wel een beetje.
Ik wil totaal niet zwanger worden en wordt door al die gedachtes ook super misselijk en ik denk dan ook gelijk aan dat ik misschien toch zwanger zou kunnen raken door dit.. maar we hebben het wel gewoon veilig gedaan, dus op zich zou het goed moeten zitten.
Ik wil dan voor de zekerheid eigenlijk de morning afterpil nemen aan een kant maar aan de andere kant…. sjahgewysgi i really don’t know .. help me ! zou ik toch de morning afterpil nemen?
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 00:09Zon raak je toch niet zwanger!
ReagerenMoniek2812 juli 2018 om 08:50Goedemorgen ik heb maandag sex gehad en sins gisterennerg misselijk en last van me linker zei
En sins vandaagvalle beide kanten wat kan dit zijn
ReagerenJohn (moderator)
12 juli 2018 om 11:15ik zou het niet weten, maar van een zwangerschap is het beslist niet.
ReagerenAnoniem7 februari 2019 om 14:51Hoi,
ik heb 3 dagen geleden onveilige seks gehad. Ik zit wel aan de pil, maar was wel ook dronken. Doordat ik nog erg onervaren ben begon ik te bloeden toen hij wilde penetreren, hij zat dus maar kort in me, en is niet klaargekomen. De dag erna had ik een heftige kater en nu (3 dagen later) ben ik nog steeds misselijk en ik ben bang dat ik misschien toch zwanger ben? Ik maak me hier erg druk over
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2019 om 22:30je kunt na 3 dagen onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben. Bovendien neem je de pil….
ReagerenEefje26 juni 2022 om 15:28Ik heb gister avond seks gehad met men vriend we hebben her niet veilig gedaan maar ik gebuik de pil en heb een inplanon nu ben ik sinds vanmiddag erg misselijk en buikpijn en ben bang dat ik zwanger ben kan dat
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2022 om 15:33Als je de pil gebvruikt EN een implanon hebt, wordt het toch heel erg moeilijk om zwanger te raken
ReagerenAnoniem30 januari 2023 om 11:59Van die onveilig sex ebben niet want ik wil niet zwanger zijn ben zelf nog maar 14
Reageren