Zoeken Vraag het forum

pijn na ontmaagding…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb eerste keer seks gehad met mijn vriend die heeft me ontmaagd. De eerste keer was dan zonder condoom ik neem ook de pil niet in? Maar hij is niet in mij klaargekomen. En voor de 2de keer Kwam er bloed uit en was me condoom. We konden zien dat het niet gescheurd was nadien Mijn vraag is nu kan ik toch zwanger geraken? Want ik heb precies een opgezwollen buik gekregen na de 2de keer hoe zou dat dan komen? Pff

John (moderator)

Niet erg waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt, als er geen zaadlozing is geweest

Reageren
    Anoniem

wat bedoel je met waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt?

Reageren
    John (moderator)

er staat:

NIET erg waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt

Reageren
    Lisa

dokter ik ben gisteren ontmaagd en dat deed zo een pijn ik voelde gisteren na het seks helemaal niks maar vandaag hebben we het weer geprobeerd en het doet nu heel erg pijn en het brand ook heel erg

Reageren
    John (moderator)

Maar even  niet meer uitproberen en je vagina even laten herstellen. Als de klachten blijven aanhouden, ga dan naar de dokter.

Reageren
    anoniem

ben 3 dagen geleden ontmaagd door mn vriend ik had tijdens de seks geen pijn de volgende dag voelde ik me beetje misselijk en had ik hoofdpijn kan ik meteen al zwanger zijn?

Reageren
    John (moderator)

Nee, zo snel kun je onmogelijk zwanger raken….

Reageren
    Sevn

ik heb een week geleden mijn vriendin ontmaagd. En ze heeft last van haar vagina nu, hoelang kan dit aanhouden, tot dat alles weer inorde is?

danku

Reageren
    John (moderator)

Als ze er nog steeds last van heeft is het toch verstandig om even naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anonymouss25

Ik ben een korte tijd terug ontmaagd.
    Bij de eerste 2 keer kwam er erg veel bloed.
    Alleen is het erg raar, bij geslachtsgemeenschap gaat de penis er niet helemaal in, alsof iets het tegenhoud, op het moment dat die begint te duwen om er helemaal in te komen doet het erg pijn en brand.
    Wat zou dit kunnen zijn?
    Bedankt

Reageren
    John (moderator)

moeilijk om daar zo iets over te zeggen; Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    ano123

Ik ben gisteren ontmaagd maar ik zit gewoon aan de pil maar toch heb ik pijn aan me onderbuik. Moet ik me zorgen maken? Of zou ik zwamger kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Je kunt na 1 dag niet zwanger zijn

Reageren
    Pril

Ik ben gisteren voor het eerst ontmaagt en toen ik wakker werd was ik plots erg misselijk kan dat kloppen

Reageren
Reageer op: pijn na ontmaagding…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.