- Lisa13 november 2022 om 13:16
Goededag mijn naam is lisa ik ben 23 jaar oud en heb gister avond anale seks gehad met mijn vriend. Nu ben ik vanochtend naar het toliet gegaan en zag dat er aardig wat bloed uit mijn anus kwam tijdens de ontlating. Mijn vraag is of dit te maken kan hebben met anale seks. Dit was voor mij de 3e keer dat mijn vriend en ik anale seks deden en de andere 2x had ik geen bloed en nu wel
We hebben het wel met condoom gedaan
2 reactiesReagerenSuzan13 november 2022 om 13:52Als je nog steeds bloedt of weer gaat bloeden,zou ik de huisartsenpost even bellen voor advies.
Reageren
Die kunnen dan gelijk inschatten of er iets aan de hand zou kunnen zijn waar door een arts naar gekeken zou moeten worden. Dus of je iets beschadigd zou kunnen hebben van binnen.Lisa13 november 2022 om 14:16Hoi suzan het bloeden was gelijk al gestopt na dat de ontlating der uit was en is daarna ook gelukkig niet meer gaan bloeden
Ik had het vanochtend ook gelijk schoon gespoeld met water zonder zeep en sinds dien bloed het ook niet meer ik heb voor de rest ook geen pijn en voel me voor de rest perfect
Heb de huisartsen post voor de zekerheid gebeld wat je als advies gaf en die heeft mij vertelt dat het waarschijnlijk gaat om een aambei of anale scheurtjes, mijn vriend was na mijn idee ook iets te enthousiast gisteravond
Tis denk ik ook vooral dat ik best geschroken ben vanochtend door wat ik gezien heb. Maar volgens de huisartsen post kwam het wel wat vaker voor ze vertelde ook dat er kleinere aderen bij de anus zitten die makelijker kapot gaan waneer je seks hebt dit wist ik ook niet
Mocht het gaan over aambeinen of scheurtjes wat de huisarten post vermoed wat zal ik het beste kunnen doen om het te verzorgen
Reageren