Zoeken Vraag het forum

Snel klaarkomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Zolang als je partner er geen probleem van maakt of heeft hoeft het geen belemmering te zijn.

Frank

Ze zegt van niet gezien ze eerst zelf kan genieten. Maar teken dat ze aangeeft dat ze wel is echt ‘genomen’ wil worden. Zijn dat dan geen signalen? Sorry ik probeer het te plaatsen.

Reageren
    John (moderator)

Dat zul je dan toch met je partner moeten bespreken. Ik kan dat niet beoordelen of voor je partner spreken

Reageren
    Alyssa

Hey,

Toevallig las ik je topic,ik denk dat je dat met je partner bespreken moet. Ik bedoel,er zijn zoveel manieren waarop een vrouw genieten kan,zij is degene die bepalen kan wanneer het voor haar een belemmering is,in de zin dat het voor haar “storend” is dat jij snel komt.

Als ik naar mijn eigen relatie kijk,mijn vriend is zo creatief dat het voor mij echt niet minder fijn zou zijn als hij snel of niet zou klaar komen.

Praat er idd met haar over en vraag haar anders eens wat ze nog meer fijn vindt of eens zou willen proberen. Misschien windt dat jou ook wel op,waardoor je het toch weer langer volhoudt

Reageren
    Frank

Hoi Alyssa

Als ik ze de vraag stel of het erg is zegt ze telkens van niet. Dit omwille dat ze zelf eerst komt. Maar ik probeer me het dan in haar plaats voor te stellen wanneer ze je dan daarna nog de kans geeft om in haar te gaan en het is op 10 tellen gedaan. Moet toch vreemd zijn.

Reageren
    Alyssa

En waarschijnlijk voelt zij zich dan tegen over jou tekort schieten omdat zij haar moment al heeft gehad en het voor jou maar zo kort duurde. Probeer je niet schuldig te voelen,je doet het niet expres en dat weet zij ook

Reageren
    Frank

Ik doe mijn best me niet schuldig te voelen. Maar zou toch fijn zijn moest het eens wat langer en heviger kunnen. Als vrouw zijnde, is het effectief een beter gevoel wanneer je harder genomen zou worden?

Reageren
    Alyssa

Ik kan natuurlijk puur voor me zelf spreken,maar hard is echt niet altijd fijner hoor!

Reageren
    John (moderator)

Deze vragen zijn er in 9-21 ook al eens geweest, maar verder geen rare dingen.

Reageren
    Frank

Ik wil hier niet buiten de lijnen of regels gaan kleuren. Maar als we nadat ze is gekomen willen starten en ik doe het rustig aan (omdat ik weet dat ik snel kom) zegt ze telkens om harder te doen. Dat is het stuk dat ik vreemd vind. Vandaar de vraag als vrouw zijnde vanwaar dat kan komen.

Reageren
    John (moderator)

Ik heb een vraag: heb je in 2021 niet ook al eens over dit probleem gesproken? Het verhaal komt me namelijk heel erg bekend voor

Reageren
    Frank

Niet meteen dat ik weet … waar zou dat zijn?

Reageren
    John (moderator)

Hier op het forum, maar kan me ook vergissen hoor.

Reageren
    Frank

Niet dat ik weet in ieder geval.

Reageren
    John (moderator)

Iets harder/sneller kan wel wat meer gevoel geven. Maar het is in ieder geval iets dat je dus met je partner moet bespreken

Reageren
Reageer op: Snel klaarkomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.