- Pj4 mei 2019 om 23:37
Hallo kan iemand mij helpen donderdag had ik en vriendin seks maar ze neemt haar pil al 7 dagen en donderdag hebben we seks gehad met condoom en alles ging goed geen bloedingen na de seks maar toen besloten we vandaag om seks te hebben zonder condoom en het was een zalige seks moment Maar doen ik klaarkwam bloede me vriendin terwijl ze goed nat was hoe kom dit dat ze bloed verliest terwijl het goede seks was ?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 mei 2019 om 00:12Bloeden heeft met goede of slechte seks niets te maken. Is het de eerste keer dat ze met de pil start?
ReagerenPj5 mei 2019 om 05:19nee ze neemt al lang de pil maar haar menstruatie was dinsdag gedaan en toen nam ze pil al weer terug
ReagerenPj5 mei 2019 om 05:31zou het ook te maken hebben ze heeft wel een engergy zero gedronken en een sombery en 2 eristof blue zou dit ev ook de oorzaak zijn om verminderen van de pil
ReagerenCatootje5 mei 2019 om 07:31De pil kan zorgen voor een doorbraakbloeding, zeker bij de seks. Jullie zouden je eens kunnen verdiepen in wat de pil allemaal met het vrouwenlichaam doet. Is niet bepaald gunstig voor de gezondheid.
Reageren