- Jealina10 januari 2019 om 16:54
Haaaii
Ik en mijn vriend hebben nog nooit seks gehad. Ik ben alleen heel bang dat ik zwanger ben. Ik heb hem afgetrokken en hij is klaar gekomen. daarna heeft hij en ik onze handen 2x gewassen met zeep en een half uur later heeft hij mij gevingerd.Ik weet wel dat het niet kan maar het blijft maar in mijn hoofd rond spoken. Kan iemand me helpen?
Ik kan er niks aan doen, heb dit bericht 2 weken eerder geplaatst al en nu ben ik niet ongesteld geworden. Iemand ?!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 januari 2019 om 23:35Zo raak je toch niet zwanger !!!
ReagerenFlouwer13 januari 2019 om 03:09zo kun je inderdaad niet zwanger geen zorgen. Kan zijn dat je menstruatie door de stress wat later is.
O en Tandor je hebt niet zo je kan dit soort dingen beter op een andere toon zeggen mensen vragen hier dingen omdat ze bang zijn dan help het niet als je ze voor gel verklaard.
ReagerenAnon13 januari 2019 om 18:24Ik ben het eens met Flouwer. Tandor, ik zie dat je vaak reageert op mensen hun berichten, onder andere 1 van mij. Maar het is altijd op een eerder geïrriteerde manier, alsof de persoon die de vraag stelt echt gewoon dom is. En dat kwetst in bepaalde gevallen, want mensen vragen alleen maar om advies. Probeer dat niet te vergeten alsjeblieft.
Reageren