Zoeken Vraag het forum

Hoe vertellen? Urine incontinentie. Ontlasting verliezen tijdens seks/stimulatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lila

Hallo,
    Ik schaam mij heel erg, gelukkig kan ik hier anoniem om hulp vragen.

Bij mijn eerste keer met het vriendje dat ik toen had verloor ik ongecontroleerd mijn gehele blaasinhoudt. Bij de tweede poging gebeurde het weer en durfde ik niet meer.

Hier was ik niet mee naar de dokter geweest, pas toen het urineverlies overdag/s’nachts begon en on negeer baar werd moest ik wel gaan.

Bij het laatste vriendje durfde ik het aan en hij steunde mij ook.
    Toen we de tweede keer een tijdje bezig waren verloor ik opeens mijn ontlasting.. Gelukkig is dit niet zo vaak gebeurd. Voor de ontlasting ben ik niet naar de dokter gegaan, dit gebeurde alleen tijdens de seks en niet iedere keer.

Tegenwoordig verlies ik nog steeds urine overdag en s’nachts, helaas is dit steeds meer geworden en moet ik dus met 24 jaar dik materiaal dragen (een luier) met een overduidelijke vochtindicator.. Ik weet dat ik mijn ontlasting ongewild kan verliezen tijdens de seks of bij stimulatie, wat ik verschrikkelijk vind.

Nu heb ik een hele leuke jongen ontmoet en ik weet niet hoe ik het moet gaan brengen/vertellen?

1 reactie
    Reageren
    Anna

zou niet weten hoe je het onderwerp moet beginnen. sommige mensen hebben inderdaad last van ontlastingsverlies tijdens de sex.

het kan even een shock voor hem zijn. als hij afknapt dan is hij niet de “ware”. succes.

Reageren
Reageer op: Hoe vertellen? Urine incontinentie. Ontlasting verliezen tijdens seks/stimulatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.