- —-12 november 2018 om 14:16
Beste,
Ik ben laatst gevingerd door een jongen, en het ging er best ruw en heftig aan toe.
Nu slik ik de pil en had ik mijn pil door geslikt, maar direct na het vingeren begon ik te bloeden, en ook erg veel. Ik heb 2 dagen redelijk wat bloedverlies gehad maar daarna was het weer klaar.
Kan het een reden zijn dat ik eigenlijk ongesteld moest worden, maar de pil had doorgeslikt, en hij mij toen vingerde. Of ging het er gewoon te ruw aan toe? Bij andere forums heb ik gelezen dat het wel is gebeurd maar niet veel bloed, ik had echt heel veel bloed.
Dit was trouwens de eerste maand dat ik doorslikte, eerdere keren had ik nooit een bloeding als ik te lang achter elkaar doorslikte.
En ik ben geen maagd meer, word vaker gevingerd maar nooit perse erg ruw.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 november 2018 om 17:49Het zal dan waarschijnlijk een doorbraakbloeding zijn.
Reageren—13 november 2018 om 10:18Ik denk niet dat het een doorbraakbloeding is. Namelijk als ik n tampon in deed kwam het bloed niet van boven, en was de tampon nog zo goed als ‘schoon’ als ik hem eruit haalde.
Ook had ik dus de pil maar 1 maand doorgeslikt, ik was nog ongesteld vorige maand. Ik doe dit vaker een langere tijd (3/4 maanden) en heb nog nooit een doorbraakbloeding gehad
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2018 om 10:50dan is er misschien toch een wond ontstaan…
Reageren