Zoeken Vraag het forum

Ben verliefd op iemand die bezet is

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Opzoeknaareenantwoord

Hoi ik heb dus het toffste en tegelijkertijd het vervelendste meegemaakt het was dus zo was afgelopen weekend op een feest en ben daar een meid tegengekomen die ik echt heel erg leuk vind het probleem is ze heeft al een hele tijd een relatie langer dan 2 jaar maar ik weet zeker dqt se mij ook leuk vind en denk dat ze bamg is verliefd te worden en nu denk je vast het zal wel oververzekerde gast. Maar ben er echt van overtuigd ze heeft mij niet laten weten dat ze een vriend had todat een van mijn vrienden dat zei terwijl ze daarvoor nog zij als je mijn vriend was zou ik je nooit laten gaan. En ze heeft me zelfs nadat ze dus verteld heeft met me geflirt en toegelaten dat ik haar kuste. Nu heeft ze gezegd dat ze zich er niet eerlijk over voelt tegen over haar vriend wat ik snap want ze gaan binnenkort samenwonen. Ze heeft me dus gezegd dat ze even geen contact wil maar dat ze me wel heel leuk vind. Like wat moet ik hiermee en ben echt niet iemand die snel verliefd wordt sterker nog heb pas 1 relatie gehad die 2 1/2 jaar duurde maar daar was het stuk gelopen door gebrek aan vertrouwen. Maar ben dus echt gevallen voor haar wat kan ik nu echt het beste doen. wachten? Haar proberen te vergeten? Lig er nu al 2 nachten van wakker voel me net alsof ik in 1 of andere film zit en ik ben de bad guy?

Reageer op: Ben verliefd op iemand die bezet is
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.