- Radeloos Meisje7 oktober 2017 om 18:34
Hoi ik ben een meisje van 14 en wil heel graag klaarkomen het lijkt me heerlijk alleen lukt het mij niet ik probeer van alles ik wrijf over mijn clitoris ik vinger me ik probeer allerlij dingen maar het lukt me maar niet en dan hoor ik meisjes tegen elkaar vertellen hoe heerlijk klaarkomen is en dan ben ik erg jaloers ik ben nu radeloos en heb geen idee wat ik nog kan doen heeft iemand meschien tips voor me??
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2017 om 18:36Gewoon blijven proberen. Het lukt niet altijd bij iedereen meteen.
ReagerenRadeloos meisje8 oktober 2017 om 14:21ja snap ik maar ik doe het al zo vaak en best lang maar nooit lukt het ik voel me nu een mislukkeling
ReagerenJohn (moderator)
8 oktober 2017 om 14:27Nergens voor nodig. Je bent nog jong…
Ik weet natuurlijk niet wat je doet en hoe je het doet..maar misschien kun je op onderstaande website nog nuttige tips vinden
http://www.girlscene.nl/p/16609/masturberen_doe_je_zo
ReagerenRadeloos Meisje28 oktober 2017 om 21:22- Nee het heeft helaas niet geholpen en nu wil me vriendje waar ik nu een tijdje mee heb seks hebben enzo. [ik heb een probleem] een jongen probeerde mij al een keer klaar te laten komen en zelfs dat lukt niet
John (moderator)
28 oktober 2017 om 21:35gewoon maar eens even afwachten wat er gebeurd..
ReagerenRadeloos Meisje31 oktober 2017 om 21:19de seks die ik had was verpest me vriendje maakte het uit omdat hij een vriendin wil die hij wel kan laten klaarkomen en niet zo’n mislukking als ik, wat moet ik doen?!
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2017 om 21:46Vooral blij zijn dat je van dat vriendje af bent. Het is namelijk een eikel…die vooral aan zichelf denkt en zichzelf heel wat vind. maak je daar niet druk om. Het is helemaal niet vreemd dat je niet klaarkomt en zeker niet de eerste keer. Je bent in principe sowieso nog te jong voor seks.
ReagerenRadeloos Meisje4 november 2017 om 22:59Meschien heb je ergens gelijk bedankt tandor voor je hulp ??
ReagerenJezus John17 november 2020 om 23:32John (moderator)
17 november 2020 om 23:47Het heeft met consent helemaal niets te maken. Het topic heeft met onvrijwillige seks helemaal niets van doen. En laat a.u.b. Jezus uit het spel
Het kan zo zijn dat je op die leeftijd mentaal gewoon nog niet klaar bent voor seks of wellicht fysiek ook nog niet. Niks niet gênant en al helemaal niet iets om me voor te moeten schamen.“Niemand is te jong voor seks zolang dat met consent gebeurd” maar alleen al deze zin doet mij huiveren.
Reageren