Zoeken Vraag het forum

Kan niet klaarkomen!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Radeloos Meisje

Hoi ik ben een meisje van 14 en wil heel graag klaarkomen het lijkt me heerlijk alleen lukt het mij niet ik probeer van alles ik wrijf over mijn clitoris ik vinger me ik probeer allerlij dingen maar het lukt me maar niet en dan hoor ik meisjes tegen elkaar vertellen hoe heerlijk klaarkomen is en dan ben ik erg jaloers ik ben nu radeloos en heb geen idee wat ik nog kan doen heeft iemand meschien tips voor me??

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gewoon blijven proberen. Het lukt niet altijd bij iedereen meteen.

Reageren
    Radeloos meisje

ja snap ik maar ik doe het al zo vaak en best lang maar nooit lukt het ik voel me nu een mislukkeling 

Reageren
    John (moderator)

Nergens voor nodig. Je bent nog jong…

Ik weet natuurlijk niet wat je doet en hoe je het doet..maar misschien kun je op onderstaande website nog nuttige tips vinden

http://www.girlscene.nl/p/16609/masturberen_doe_je_zo

Reageren
    Radeloos Meisje
    • Nee het heeft helaas niet geholpen en nu wil me vriendje waar ik nu een tijdje mee heb seks hebben enzo. [ik heb een probleem] een jongen probeerde mij al een keer klaar te laten komen en zelfs dat lukt niet
    Reageren
    John (moderator)

gewoon maar eens even afwachten wat er gebeurd..

Reageren
    Radeloos Meisje

de seks die ik had was verpest me vriendje maakte het uit omdat hij een vriendin wil die hij wel kan laten klaarkomen en niet zo’n mislukking als ik, wat moet ik doen?!

Reageren
    John (moderator)

Vooral blij zijn dat je van dat vriendje af bent.  Het is namelijk een eikel…die vooral aan zichelf denkt en zichzelf heel wat vind. maak je daar niet druk om. Het is helemaal niet vreemd dat je niet klaarkomt en zeker niet de eerste keer.  Je bent in principe sowieso nog te jong voor seks.

Reageren
    Radeloos Meisje

Meschien heb je ergens gelijk bedankt tandor voor je hulp ??

Reageren
    John (moderator)

Het heeft met consent helemaal niets te maken. Het topic heeft met onvrijwillige seks helemaal niets van doen. En laat a.u.b. Jezus uit het spel
    Het kan zo zijn dat je op die leeftijd mentaal gewoon nog niet klaar bent voor seks of wellicht fysiek ook nog niet. Niks niet gênant en al helemaal niet iets om me voor te moeten schamen.

“Niemand is te jong voor seks zolang dat met consent gebeurd” maar alleen al deze zin doet mij huiveren.

Reageren
Reageer op: Kan niet klaarkomen!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.