- Anoniem17 juni 2017 om 14:16
hallo,
ik ben 24 jaar met een zoontje van 2 jaar oud en een relatie van 4 jaar. Mijn vriend zijn afkomst is Turks. Ik ben al heel lang niet meer gelukkig met onze relatie waardoor ik ook tijden heb dat ik er echt depressief van word en het gevoel heb dat ik hier nooit meer uit kom. Ik voel me gevangen in mijn leven soms zie ik het echt niet meer zitten. Ik heb het eerder uit gemaakt maar hij laat mij niet met rust en kom dan uit medelijden en misschien wel angst weer bij hem terug. We hebben ook sinds kort een nieuwbouw woning waar ons zoontje het erg naar ze zin heeft met al de kinderen in de buurt en de peuterspeelzaal zit aan de overkant van de straat. Ik ben zo ongelukkig ik wil echt niet meer met mijn tiend zijn en mijn zoontje heeft hier ook last van omdat ik erg gestrest ben. Maar ik ben bang als ik bij hem weg ga dat ik en mijn zoontje alles kwijt zijn of dat ik mijn zoon niet mee krijg. Heeft iemand misschien tips of adviezen ik kom er echt niet zelf uit. Ik heb ook geen familie die mij kan steunen.
Groetjes
1 reactieReagerenRick17 juni 2017 om 19:16Ben je getrouwd ? Zo ja dan alles goed op papier laten zetten mbt je kind.
Reageren
Je zoon is prioriteit 1 daarna komt de rest.Hak de knoop door als je echt depressies hebt van je relatie cq huwelijk want dit is erg gevaarlijk voor je lichaam tevens. want naarmate je kind ouder wordt wordt dit lastiger.