- Kim2 februari 2017 om 20:50
Hallo,
Ik heb een vraagje..
Bij mijn vorige sekspartner ging zijn penis niet goed in mijn vagina omdat hij groot geschapen was en ik was dit hellemaal nier gewoon. Nu heb ik een nieuwe vriend en zijn penislengte is zeg maar normaal. ik was bang dat ik weer ging bloeden omdat ik dit genant vond & heb dit tegen hem gezegt. We waren een tijdje bezig en er was geen bloed te zien, paar keer van standje verwisselt. En ja ineens zei hij dat ik tocj aan het bloeden was. Dit maakt mij een beetje bang en mijn afspraak bij de gynaecoloog coor controle is pas in april. Heeft iemand dit ook?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2017 om 21:09Contactbloedingen kunnen een gevolg van een infectie zijn. Goed dat je naar de gynaecoloog gaat
ReagerenKim5 februari 2017 om 20:52Ik ben alleen in paniek of het iets erg zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2017 om 21:13Dat is dan een vraag de gynaecoloog kan beantwoorden. Ik zou alleen wel kijken om eerder een afspraak te maken bij de gynaecoloog
ReagerenJenny6 februari 2017 om 08:48Hi.
Ik heb hier ook zeer lang last van gehad. Mijn exman had een vrij kleine penis waardoor ik nooit dit probleem had. Maar toen ik weer single was en sex had met mannen met een groter formaatje begon het te bloeden. Grote penissen doen bij mij ook pijn. Mijn gynocoloog zei dat ik maar wat meer glijmiddel moest gebruiken, maar dat hielp niet. Totdat ik een nieuwe gynocoloog kreeg. Deze gaf me pillen die ik vaginaal in moet brengen. Hij zei dat dit vaak komt doordat de hormonenspiegel niet in balans is. En jawel, het bloeden was vrijwel over! Ik breng nu om de 3 maanden 4 dagen achter elkaar zo’n pil in en het gaat heel goed.
Reageren