Zoeken Vraag het forum

klaarkomen met condoom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Weegschaal

Ik Kan Niet Klaarkomen Met Condoom:

Ik heb een probleempje wat misschien meer mannen hebben. Als ik met mijn vriendin vrij, dan kan ik bijna niet tot niet klaarkomen als we een condoom gebruiken. Zonder condoom heb ik er geen enkele moeite mee om klaar te komen, maar met condoom voel ik veel minder en daardoor kan ik wel lang doorgaan, maar niet klaarkomen.
    Mijn vriendin laat er eigenlijk niets van merken, maar ik merk aan haar dat ze het wel erg jammer vind dat ik niet kan klaarkomen met een condoom.

Zijn er meer mannen die dit probleem kennen, of misschien een oplossing weten?
    Alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Probeer eens een andere soort condoom. Zeer dunne condooms ofzo…

Reageren
    Leeuw

Daar hebben mijn vriend en ik ook last van. Ben gestopt met de anticonceptiepil, voel me nu stukken beter, maar vrijen met condoom is verreweg van ideaal…

Ben nu zelfs aan het heroverwegen om weer te beginnen met de pil, maar helaas heb ik daar psychisch veel last van. (Vermoeidheid, depressieve buien/dagen, laag libido etc.)

Misschien op zoek naar een ander voorbehoedsmiddel? Dunne condooms is ook niet de oplossing, dat hebben we geprobeerd maar het voelt gewoon niet hetzelfde, veel minder intens.

Reageren
    Ik

@leeuw

ik ken het. Ik ben ook gestopt met de spiraal omdat ik paniekaanvallen etc. ervan kreeg, maar ik heb liever een condoom dan hoe ik me toen voelde.

Je kunt ook proberen of een spiraal of een staafje meer iets voor jou is! Want die 2 zijn een ander soort hormoon. Dus misshien kun je daar beter tegen! (Ik mag alleen maar die 2, omdat er een ziekte in mijn familie is waardoor ik de pil enz. niet mag)

Maar mijn vriend komt niet klaar in de condoom want hij vind dat ook niet fijn… ps. Alle condooms zijn sh*t.

gr ik

Reageren
Reageer op: klaarkomen met condoom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.